رئیس گروه پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت: از روز جمعه تا دوشنبه هفته جاری هوای مازندران نیمه ابری در برخی ساعات ابری و در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 07 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد اسدی با اشاره به اینکه بر اساس تجزیه تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز جمعه۱۷الی دوشنبه۲۰اردیبهشت ماه ابری همراه با رعدوبرق، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

وی افزود: در روز جمعه هوای استان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و بعدازظهر و شب در ارتفاعات با رگبار پراکنده همراه بود.

اسدی با اشاره به اینکه وضعیت هوای استان در روز شنبه۱۸اردیبهشت ماه، تصریح کرد: در روز شنبه وضعیت جوی مازندران صاف تا نیمه ابری در اواخر روز به تدریج ابری، وزش باد رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان را در روز یک شنبه صاف تا نیمه ابری در برخی ساعات ابری، همراه با بارش پراکنده باران، کاهش دما و وزش باد است، گفت: در روز دوشنبه نیز وضعیت جوی مازندران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری، همراه با بارش پراکنده باران کاهش نسبی دما و وزش باد خواهد بود.

اسدی با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای ساری۲۵درجه سلسیوس و کمینه دما به۱۸درجه سلسیوس رسید، یادآور شد: سمت باد شمال شرق تا غرب و سرعت آن۴الی۱۰و در ارتفاعات به۱۵متر بر ثانیه می رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار