کد خبر: ۲۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 14 April 2015
مدیرکل ثبت احوال مازندران از راه‌اندازی نخستین مرکز صدور شناسنامه مکانیزه در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علی رجبی امروز در مراسم راه اندازی نخستین ایستگاه راه اندازی شناسنامه مکانیزه در ساری اظهار داشت:در 4 ایستگاه نخستین مرکز صدور شناسنامه مکانیزه افراد بالای 15 سال راه اندازی شد.

رجبی با بیان اینکه در صورت موفقیت آمیز بودن مرحله آزمایشی در 5 نقطه استان مرکز صدور شناسنامه مکانیزه راه‌اندازی می‌شود افزود: راه‌اندازی مراکز جدید در شهرهای بابل، آمل، تنکابن، قائمشهر و چالوس در اردیبهشت انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح افراد می‌توانند در مدت یک روز شناسنامه خود را دریافت کنند و این در حالی است که پیش از این شناسنامه در مدت 3 روز یا بیشتر در دفاتر پیشخوان صادر می‌شد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران بیان کرد: هزینه صدور شناسنامه مکانیزه هم تفاوتی با میزان قبلی پیدا نکرده است و با رفع نواقص در صدور شناسنامه مکانیزه در زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم اقدامات موثر انجام می‌شود.

رجبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 44 پایگاه در مازندران وجود دارد گفت: براساس سهمیه کشوری سهم مازندران در صدور کارت ملی صدور حدود 1 میلیون کارت ملی است و این میزان نیز معادل 36 درصد جمعیت مازندران است.

وی از صدور کارت ملی ویژه افراد بالای 15 سال خبر داد و گفت:در صدور شناسنامه مکانیزه اداره پست مازندران نیز همکاری لازم در این خدمت رسانی را انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار