نماینده ولی فقیه در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در جامعه ا سلامی نباید رشوه، اختلاس، قاچاق و واردات بی رویه و حقوق 78 میلیونی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۲۳۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در جلسه ستاد احیاء امر به معرف و نهی از منکر استان مازندران که در دفتر وی برگزار شد، گفت: تمامی مسلمانان دوستدار عفاف، حجاب و پاکی هستند و در نباید در جامعه اسلامی رشوه، اختلاس، قاچاق و واردات بی رویه و حقوق 78 میلیونی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ها و دانشگاه ها زیر مجموعه دولت به شمار می روند، ادامه داد: باید تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی زیر نظر دولت باشند و کنترل شوند تا قوانین را رعایت کنند؛ آنگاه از مردم می توان انتظار داشت در اجرای قانون مشارکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: سازمان ها باید از سوی مدیران بالادستی اصلاح شده و نباید دوگانگی در جامعه ایجاد شود و تبعیض در اجرای قانون نباید وجود داشته باشد.

طبرسی با اشاره به اینکه امروزه شرایط دریا تغییر کرده و مسافرت ها به دریا افزایش یافته است؛ بیان کرد: قوانین بسیار خوب و محکمی در کشور وجود دارد و باید بر اجرایی شدن آن تاکید شود و همه از خود باید آغاز کنند.

وی همچنین از قلم و شمشیر به عنوان قوام دین نام برد و گفت: اول باید تبلیغ کرد، ترویج، هدایت و ارشاد و پس از آن با زور وارد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران با اشاره به اینکه هیچ پیامبری به طور قطع موفق نبوده است، گفت: نمی توان جامعه را مدینه فاضله کرد ولی می توان ظواهر جامعه را حفظ کرد؛ همگی همه دردها را می شناسیم و باید بخشی از فساد را از جامعه دور کنیم.

وی ادامه داد: اختیار امر به معروف و نهی از منکر را بدون قانون به مردم سپردن خطرناک است و باید نیروهای شناخته شده و در چارچوب قانون و مقررات اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند.

در این نشست علی یونسی معاون استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: انقلاب ما بی بدیل ترین انقلاب در دوران خود بود و بی شک ماندگارترین انقلاب های قرن بیستم است که غربی ها نیز به آن اذعان دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی حرکت نویی را در جامعه بنا نهاد که مبنای آن انسان، پاکی و اخلاق بوده است که در راس آن یک انسان شایسته قرار دارد که این امر موجب به خطر افتاد منافع آنان شد.

یونسی با اشاره به اینکه دشمن همه منابع خود را به کار برد و در راس آن نشانه گیری به فرهنگ جامعه بوده است، تصریح کرد: دشمن توانسته تا حدودی هم اثرگذار باشد هرچند فضای جامعه از فضای ابتدای انقلاب و جنگ که جای جای میهن از رنگ و بوی پاکی و خداوند و شهادت داشت متفاوت شده است.

وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط ادامه داد: استان مازندران از محدود استان های کشور است که در آن یکدستی اقوام و مذهب وجود دارد و با حضور با 20 میلیون گردشگر اختلاط فرهنگی در آن ایجاد نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: در مراسم پاسداشت مدافعان حرم و تشیع پیکر شهدای غواص مردم استان یکپارچه به عظمت این شهدا کمر خم کردند و همچنین در بازسازی عتبات عالیات مردم استان بیشترین پرداختی ها را دارند و این نشان از این است که وضعیت استان ناامید کننده نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار