با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و معاونان دو دستگاه تفاهم‌نامه مشترک برای توسعه ورزش مدارس منعقد شد.
کد خبر: ۲۳۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 17 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، با توجه به اینکه آموزش و پرورش یکی از ارگان‌های موثر برای توسعه ورزش محسوب می‌شود و امروز بسیاری از قهرمانان ورزش از مدارس رشد و شناسایی می‌شوند.

این تفاهم‌نامه با محوریت توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش قهرمانی، استعدادیابی و نخبه‌پروری، توسعه ورزش بانوان، توسعه امور فرهنگی تنظیم و به امضای مدیران کل دو دستگاه رسید.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به تاکید استاندار بر همکاری متقابل دو دستگاه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش پایگاه استعدادیابی ورزش بوده و با وجود فعالیت نوجوانان و جوانان نقش کلیدی و موثر در توسعه ورزش دارد.

وی ظرفیت آموزش و پرورش را در شکوفایی ورزشکاران نوجوانان و جوان مناسب ارزیابی کرد و گفت: معلمان ورزش در انتخاب مسیر قهرمانی یک ورزشکار می‌توانند، نقش موثری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: تفاهم نامه مشترک میان ورزش و جوانان و آموزش پرورش بین دو دستگاه در شناسایی استعداد ورزشکاران دانش آموز در رشته‌های مختلف برای توسعه ورزش استان کمک فراوانی می کند.

به گزارش ایسنا، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، امضای تفاهم نامه مشترک را زمینه ساز توسعه ورزش در مدارس استان دانست و گفت:تفاهم نامه مشترک با اداره‌کل ورزش و جوانان موجب تقویت سلامت، نشاط و شادابی جامعه به ویژه در مدارس شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای تقویت، رشد و استعداد ورزشی گام برمی دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این تفاهم‌نامه فرصت بسیار مناسبی برای همکاری بهتر، در شناسایی استعداد دانش آموزان در زمینه ورزشی باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار