کد خبر: ۲۵۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 25 June 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به طرح پیشگیری و کاهش غریق گفت: 584 نفر از هموطنان در سواحل استان مازندران از ابتدای شروع این طرح نجات یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد سامان‌دهی سواحل و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران، طرح تقسیم تجهیزات و اقلام خریداری‌شده به شهرستان‌های ساحلی انجام شد.

به‌منظور ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر در سواحل استان، تعداد 30 دستگاه موتورسیکلت و 800 ست لباس به تجهیزات و امکانات موجود در سواحل به‌ویژه در نقاط ممنوعه یا حادثه‌خیز اضافه شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم طی سخنانی با تشکر از مجموعه جمعیت هلال‌احمر استان، اظهار کرد: با اجرای طرح کاهش غریق از سوی کمیته کاهش و پیشگیری غریق با مدیریت هلال‌احمر، از شروع اجرای طرح دریا تاکنون نجات‌گران و ناجیان موفق شدند 584 نفر را از مرگ حتمی نجات دهند و به زندگی برگردانند.

علیرضا یونسی افزود: با طرح جالب و ابتکاری جمعیت هلال‌احمر، همه نجات‌یافتگان به عضویت افتخاری این جمعیت درمی‌آیند و دلیل آن این است این افرادی که خدمات جمعیت هلال‌احمر را درک کرده‌اند، اشتیاق بیشتری برای خدمت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران در ادامه با بیان اینکه نجات‌گران و ناجیان در 330 نقطه حادثه‌خیز یا ممنوعه سواحل استان حضور موثری دارند، بیان کرد: امروز و در این مرحله 30 دستگاه موتورسیکلت و 800 ست لباس مخصوص، برای ارائه بهتر خدمات از سوی نجات‌گران و ناجیان، بین شهرستان‌های ساحلی توزیع می‌شود.

مجتبی اکبری در پایان با تقدیر و تشکر از مجموعه استانداری به‌ویژه استاندار و معاون سیاسی امنیتی در حمایت همه‌جانبه از کمیته پیشگیری و کاهش غریق، گفت: تمام تلاش خود را مصروف این داریم که در ایام تعطیلات، با افزایش تجهیزات، امکانات و تعداد ناجیان و نجاتگران خدمات بیشتر و بهتر را ارائه کرده و نقش مؤثرتری در نجات جان مسافران و مهمانان استان ایفا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار