کد خبر: ۲۵۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 25 June 2016
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کار ما گروهی و تیمی است، گفت: به‌ دنبال پررنگ کردن نقش شورای بخش هستیم، به همین دلیل باید شوراها به‌ صورت فعال‌تر عمل کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، علی‌اصغر یوسف‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای بخش مرکزی میاندورود و گهرباران با اشاره به مشکلات این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه میاندورود، شهرستان تازه تأسیس شده‌ای است در نتیجه می‌طلبد تا اعضای شورای بخش قوی‌تر عمل کنند.
وی با تأکید بر اینکه نشست‌ها و جلساتی که با مدیران برگزار می‌شود باید نتیجه مطلبی در پی داشته باشد، تصریح کرد: فقط پروژه تعریف کردن و جذب اعتبار به تنهایی کافی نیست و قطع بر یقین باید آینده‌نگری درستی داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسات با مدیرکل و یا مسؤولان استانی پروژه‌هایی نیز باید بررسی شود، ادامه داد: تا 20 روز آینده درباره بررسی دو مشکل اساسی با حضور مدیران کل آماده اقدام و رسیدگی هستیم، در صورتی که اطلاعات در مورد مشکلات کامل باشد.
یوسف‌نژاد با بیان اینکه ظرفیت‌های بخش گردشگری این شهرستان شناسایی نشده است، اضافه کرد: باید با مدیرکل رایزنی شود تا کتابچه مربوط به ظرفیت‌های گردشگری این منطقه تهیه شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کار ما گروهی و تیمی است، خاطرنشان کرد: به‌دنبال پررنگ کردن نقش شورای بخش هستیم و به همین دلیل باید شوراها به‌صورت فعال‌تر عمل کنند.
وی در پایان گفت: بخشداری‌ها و شورای بخش باید سطح اطلاعات و آگاهی‌های خود را بالا ببرد تا بتواند از حق مردم به درستی دفاع کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار