پس از سقوط و مفقودی بیش از یک ماهه کوهنورد بندرعباسی در بلندترین قلهٔ آتشفشانی آسیا، عصر امروز کوهنورد 60 ساله آلمانی نیز در راه صعود به قله دماوند دچار حادثه شد.
کد خبر: ۲۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 27 June 2016
به گزارش تابناک مازندران، با تغییرات آب و هوایی در این فصل از سال در منطقه دماوند، گروه های مختلف خارجی و داخلی از کوهنوردان آماتور و زبده برای صعود به قله 5هزار و 610 متری دماوند حاضر میشوند که در این بین برخی اوقات شاهد وقایع پیش بینی نشده و خسارات جانی و مالی به کوهنوردان نیز هستیم.
پس از سقوط و مفقودی بیش از یک ماهه کوهنورد بندرعباسی در بلندترین کوه ایران و بلندترین قلهٔ آتشفشانی آسیا، عصر امروز کوهنورد 60 ساله آلمانی نیز در راه صعود به قله دماوند دچار حادثه شد.
این حادثه نیز همانند کوهنورد بندرعباسی در ارتفاع 4هزار 700 متری قله دماوند واقع در زیر آبشار یخی اتفاق افتاد.

زنده ماندن کوهنورد آلمانی پس از سقوط از قله 5هزار متری دماوند+ تصاویر

به دلیل شرایط نامساعد جوی و وضعیت نامطلوب آب و هوایی در قله دماوند انتقال این کوهنورد با مشکل مواجه شده و گزارش اولیه از ماموران تیم امداد از زنده ماندن این کوهنورد آلمانی حکایت دارد، اما شکستگی دست و پای او حرکت برای او را به سختی و با مشکل مواجه کرده است.

زنده ماندن کوهنورد آلمانی پس از سقوط از قله 5هزار متری دماوند+ تصاویر

نکته مهم اینکه این توریست کوهنورد و دیگر همراه او بدون هماهنگی با مسئولان شهرستان آمل و به همراه داشتن راه بلدهای محلی دست به صعود زده اند.

زنده ماندن کوهنورد آلمانی پس از سقوط از قله 5هزار متری دماوند+ تصاویر

آخرین اخبار از انتقال این کوهنورد به مناطق درمانی و تحویل آن به آمبولانس سفارت آلمان حکایت دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار