کد خبر: ۲۵۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 28 June 2016
نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مدیریت نباید نگاه سیاسی حاکم باشد، گفت: باید به تخصص توجه و از نگاه جناحی در آموزش و پرورش پرهیز کرد.

به گزارش تابناک مازندران/ ظهر امروز، علی ادیانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا آموزش و پرورش رشد کند، اظهار کرد: چه در نظام جذب و چه در نظام نگهداشت، این ارگان مظلوم واقع شده است.

وی افزود: امیدواریم با استقرار مدیریت برنامه‌محور، شاهد پیشرفت روزافزون آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر باشیم.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مدیریت نباید نگاه سیاسی حاکم باشد، بلکه باید به تخصص توجه و از نگاه جناحی در آموزش و پرورش پرهیز کرد.

این مسؤول با بیان اینکه نوجوانان امروز آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: درگذشته تصور بر این بوده که آموزش و پرورشی موفق است که دانش‌آموزان آن از سطوح بالای علم و دانش برخوردار باشند، اما امروزه مهارت و حرفه‌آموزی و همچنین نگرش به عنوان دو ضرورت مهم در آموزش و پرورش مورد توجه قرار دارد.

ادیانی گفت: با توجه به اینکه تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار در منطقه و کشور کم نیستند باید سعی کنیم دانش‌آموزان به سمت فراگیری علم همراه با حرفه‌آموزی و کار عملی جذب شوند که برای ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر نیز افزود: برای سال 95 و در راستای همین سبک از مدیریت، 20 سیاست راهبردی برای آموزش و پرورش شهرستان ترسیم شده است که برای نمونه می‌توان به سیاست‌هایی مانند روستامحوری، کاربست سند تحول، توجه به اصل حرمت و کرامت انسانی و ... اشاره کرد.

محمد رسولی در پایان با تبیین آماری فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: برای توفیق در سیاست‌های اتخاذ شده، نیازمند مدیران کارآمد و توانمند در مدارس هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار