کد خبر: ۲۵۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 09 July 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: روزهای بی‌غریق در نقاط حادثه‌خیز ساحل استان هدیه هلال احمری‎ها به میهمانان تعطیلات عید سعید فطر بوده است.

مجتبی اکبری اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و مشارکت مؤثر ناجیان غریق، در ایام تعطیلات عید سعید فطر، هیچ موردی از تلفات ناشی از غریق در 351 نقطه حادثه‌خیز سواحل مازندران به ثبت نرسید که تحقق این مهم با توجه به حضور بی‌سابقه‌ مسافر و گردشگر در استان و ساحل مازندران، یک رکورد مسرت‌بخش محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به گستردگی منطقه عملیاتی در سواحل مازندران و پوشش 351 نقطه حادثه‌خیز(ممنوعه) توسط نجاتگران و ناجیان غریق حتی یک غریق هم در ایام تعطیلات عید سعید فطر در سواحل استان نداشتیم که این وضعیت نشان‌دهنده کار بزرگی است که در مجموعه جمعیت هلال احمر استان مدیریت، برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تبریک این دستاورد ارزشمند به همه نجاتگران و ناجیان غریق مستقر در ساحل، همکاران حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان و اعضای کمیته پیشگیری و کاهش غریق که با مدیریت جمعیت هلال احمر مازندران فعالیت می‌کنند، گفت: تحقق این مهم نشان‌دهنده ظرفیت عظیم و راهبردی جمعیت هلال احمر استان در پیشگیری و مدیریت حوادث است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار