کد خبر: ۲۵۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 13 July 2016
استاندار مازندران گفت: مازندران استانی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری خارجی است و آماده همکاری در این بخش با سرمایه‌گذاران خارجی هستیم.

ربیع فلاح‌ صبح امروز در نشست با استاندار و هیأت تجاری و اقتصادی مارکه ایتالیا با بیان اینکه مازندران به دنبال همکاری پایدار با کشور ایتالیا و استان مارکه است، اظهار کرد: برای هیأت اقتصادی مارکه چهار گروه تشکیل شده و در زمینه‌های مختلف بازدیدهایی از ظرفیت‌های مازندران دارند.

وی با اشاره به اینکه در نهایت با امضاء توافقنامه‌ای مسائل دو طرف به طور جدی پیگیری می‌شود، افزود: حضور و مشارکت جدی اتاق‌های بازرگانی دو طرف برای توسعه روابط، گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی از ضروریات است.

استاندار مازندران با بیان اینکه داشتن فرودگاه و بنادر مناسب و سه واحد کوچک و متوسط تولیدی و ظرفیت‌های مهم گردشگری از امتیازات مازندران است، خاطر نشان کرد: در زمینه تبادل دانشجو و استاد، هنر، تحقیقات، ورزش، فرهنگی و آموزشی، محیط زیست، بهداشت و سلامت، تجهیزات پزشکی همکاری‌های سازنده و متقابلی می‌توان با استان مارکه ایتالیا داشت.

وی اضافه کرد: استان مازندران با 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت از استان‌های مهم و تأثیرگذار ایران است.

فلاح با بیان اینکه در پسابرجام و رفع تحریم‌ها فرصت مناسبی برای ارتباطات سازنده و مثبت ایران با کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا فراهم شده است، افزود: ایتالیا یکی از شرکای مهم ایران در اروپا بوده است.

استاندار مازندران در پایان گفت: در سفر رئیس جمهوری ایران به ایتالیا نقشه راه کوتاه‌مدت و میان‌مدت توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور تهیه و نهایی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار