کد خبر: ۲۵۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 13 July 2016
فرمانده انتظامي استان در ديدار نماينده مردم"ساري" در مجلس شوراي اسلامي و عضو هيئت رئيسه مجلس با وي، بر پيگيري اعتبارات ملي طرح ساماندهي سواحل دريا تاکيد کرد.

 سردار"سيد محمود ميرفيضي" فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به برخي چالش ها و مشکلات پيش روي طرح ساماندهي سواحل دريا، بر پيگيري اعتبارات ملي اين طرح در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد.

سردار ميرفيضي به اقدامات فرماندهي انتظامي استان در راستاي برخورد و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده اشاره کرد و افزود: نيروي انتظامي براي حل مسائل و مشکلات اجتماعي در بستر اجتماعي نيازمند تعامل و همکاري همه سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي و فرهنگي استان است.

فرمانده انتظامي استان مازندران همچنين با اشاره به وضعيت ساختمان هاي فرماندهي انتظامي استان در سطح کلانتري ها و پاسگاه ها با توجه به وضعيت آب وهوائي استان  و قدمت بالاي ساختمان ها، بر پيگيري اخذ اعتبارات جهت بهسازي، نوسازي و تجهيز ساختمان ها در راستاي طرح مکنا از سوي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در مجلس شوراي اسلامي را خواستار شد.

آمادگي نمايندگان مردم مازندران براي حمايت از طرح هاي نيروي انتظامي

در ادامه اين ديدار "علي اصغر يوسف نژاد" عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي و عضو کميسيون شوراهاي مجلس نيز ضمن تبريک انتصاب سردار ميرفيضي به فرمانده انتظامي استان، از آمادگي نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي براي حمايت از برنامه ها و طرح هاي نيروي انتظامي استان و طرح هاي سالم سازي دريا خبر داد.
وي همچنين بر برگزاري جلسه مشترک مجمع نمايندگان استان با فرماندهي و مسئولان انتظامي استان در آتي براي بررسي و رفع موانع،مشکلات وچالش هاي پيش روي در طرح هاي فرهنگي، اجتماعي و انتظامي در سطح استان تاکيد کرد./
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار