کد خبر: ۲۶۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 14 July 2016
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری درباره توافق با سازمان بین‌المللی مبارزه با پول‌شویی(FATF) گفت: این هم یک ترفند خطرناکی است که قدرت‌های استکباری پشت این عنوان به دنبال اهداف دیگری هستند.

آیت‌الله علی معلمی درباره توافق با سازمان بین‌المللی مبارزه با پول‌شویی(FATF) اظهار کرد: این هم یک ترفند خطرناکی است گاهی یک پیشنهاد به ظاهر فریبنده با عنوان مبارزه با پول‌شویی که عنوان خوبی است ارائه می‌شود اما پیدا است قدرت‌های استکباری پشت این عنوان به دنبال اهداف دیگری هستند.

وی بیان کرد: عوامل استکبار قصد دارند از اسرار بانکی و امکانات مالی خبردار شوند؛ مگر متقابلاً کشورهای دیگر اسرار مالی خود را در اختیار ما قرار می‌دهد؟

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اطلاعات بانکی جزء اسرار کشور بوده و باید محفوظ و مکتوم بماند، اضافه کرد: این پیشنهاد بسیار خطرناک است اگر بدون دقت و تأمل پذیرفته شود.

معلمی تصریح کرد: از سویی دیگر دست‌اندرکاران مذاکره می‌گویند معنای برجام این نیست که مسائل اقتصادی تماماً حل شود گرچه جلوتر وعده می‌دادند همه مشکلات حتی آب خوردن به نتیجه مذاکرات بستگی دارد و اگر مذاکره به پایان برسد و برجامی اتفاق بیفتد تمامی مشکلات کشور حل می‌شود البته از پیش هم معلوم بود که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

وی یادآور شد: برخی می‌گویند سایه تهدید از سر ملت ایران برداشته شده در این صورت داعش علیه مقاومت در منطقه چگونه به‌وجود آمده چه کسی داعش را در همسایگی ما در عراق و کنار حزب‌الله در سوریه دارد رشد می‌دهد آیا غیر از این است استکبار، آمریکا، اسرائیل و فرانسه دارند کمک می‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه در حال حاضر جنگ در عراق و سوریه جنگ جهانی است، اظهار داشت: این‌گونه نیست یک عده معارض در این کشورها علیه دولت وقت اقدام کردند اگر هر انسان هوشمند جویا شود می‌بیند که از کشورهای مختلفی روی آوردند و امکانات پیشرفته در اختیار آنان قرار دادند.

معلمی ادامه داد: این جنگ، البته که جنگ جهانی است که یک سمت آن ایران مظلوم و تنها قرار دارد و در برابر عوامل استکبار مقاومت می‌کند؛ عوامل استکبار شیطنت جدی به خرج دادند و از کشورهای اسلامی افراد جاهل و مزدور را در اختیار گرفتند و علیه انقلاب و مقاومت یک جنگ سنگین و خطرناکی را به راه انداختند.

وی افزود: کجا سایه تهدید از سر ملت ایران و انقلاب اسلامی برداشته شد؟ ای کاش مستقیماً آمریکایی‌ها با نیروهای خود وارد جنگ می‌شدند و آن وقت مردم این کشور می‌فهمیدند دولت‌شان دارد چه می‌کند.

خطیب جمعه قائم‌شهر بیان کرد: اگر اینها در نوار آبی و خاکی مرزی کشورمان به ما حمله می‌کردند عزیزان در داخل کشور دفاع می‌کردند و اگر به شهادت می‌رسیدند در داخل خاک جمهوری اسلامی بود ولی امروز به ناچار باید رزمندگان در عراق و سوریه مقابل عوامل استکبار مقاومت کنند.

معلمی با تأکید بر اینکه سایه تهدید برداشته نشد بلکه جنگ جدی علیه جمهوری اسلامی راه انداختند، خاطرنشان کرد: ولی با مذاکره به اهداف خود رسیدند که ما را متأسفانه از پیشرفت فعالیت‌های هسته‌ای بازدارند.

وی اظهار کرد: به جای اینکه دولت‌مردان ما طراحی اجرای اقتصاد مقاومتی را مورد توجه جدی قرار می‌دادند و همت می‌کردند که اگر واقعاً اقتصاد را مقاوم می‌کردیم در آن صورت تحریم استکبار علیه ما بی‌اثر بود در حال حاضر تحریم خود را دارند ادامه می‌دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر دولت از اشرافی‌گری بیرون می‌آمد و مدیران از حقوق‌های کلان پرهیز می‌کردند و همه کمر همت می‌بستند و واقعاً کنار ملت قرار می‌گرفتند و با روحیات ملت بزرگ در برابر استکبار اهل مقاومت می‌شدند قطعا توفیقات ما بیشتر بوده ولی الان نباید مأیوس باشیم.

معلمی در پایان گفت: امیدواریم دولت‌مردان ما سر عقل بیایند و در کنار ملت قرار بگیرند و خواسته ملت را که مقاومت در برابر استکبار است پیش بکشند که راه پیشرفت، عزت و اقتدار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار