فرماندار میاندورود با بیان اینکه باید از اعتبارات ملی برای تعریض جاده گهرباران استفاده کنیم، گفت: جاده مناسب در نهایت استفاده از جاذبه‌های گردشگری را با رونق چشمگیری مواجه می‌کند.
کد خبر: ۲۶۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 23 July 2016

ارسطو قادری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه باید با تعامل و همکاری مشکلات را مرتفع کنیم، اظهار کرد: در ورود این دولت تدبیر و امید سعی کردیم که ارتباطات را با همه مردم در تمام سطوح برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم که صلاحیت سیاسی را به‌‎ویژه در پروژه‌ها اعمال نکنیم، تصریح کرد: روند ارتباط با مردم شعار همیشگی ما بوده و لازم است که همه مسؤولان حمایت و پشتیبانی در مسیر رفع معضلات داشته باشند.

فرماندار میاندورود با تأکید بر اینکه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به‌خوبی برگزار شد، ادامه داد: به هیچ‌کسی اجازه ندادیم که سلیقه‌های خود را به دیگران تحمیل کند و خوشبختانه انتخابات خوبی رقم خورد.

این مسؤول اضافه کرد: امروز وظیفه داریم که انتظار تعامل، همکاری و پشتیبانی را از نمایندگان برای رسیدگی مشکلات داشته باشیم، زیرا بعضی از مشکلات حل‌شده و برخی نیز نیازمند بررسی بیشتر است.

قادری با بیان اینکه برخی از مشکلات حل شد اما قانع نیستیم، یادآور شد: با اعتبار کمی که تخصیص داده می‌شود نمی‌توان حتی نصفی از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه چند سالی از مستقل شدن این شهرستان می‌گذرد اما همچنان مردم در نیازهای اولیه دچار مشکلات هستند، افزود: برای بخشی از مشکلات اعتباراتی تخصیص داده نشد تا بتوانیم در جهت رفع آن حوزه اقدام موثر انجام دهیم.

فرماندار میاندورود با تأکید بر اینکه در تعریض جاده گهرباران 6 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم، خاطرنشان کرد: شاید در برخی مواقع مشکلاتی وجود داشته باشد که آن هم نیازمند زمان است و همچنین با پیگیری جدی پل مابین دو شهرستان به اتمام برسد.

قادری تصریح کرد: باید از اعتبارات ملی برای تعریض جاده گهرباران استفاده کنیم، اگر این تعریض را داشته باشیم خیلی از مشکلات حل می‌شود زیرا جاده مناسب در نهایت استفاده از جاذبه‌های گردشگری را با رونق چشمگیری مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه درمانگاه طبقده به‌عنوان مرکز بخش گهرباران نیازمند اعتبارات است، گفت: درمانگاه تیپ یک سورک ساخته شد و درمانگاه روستای طبقده نیز نیاز به تخصیص اعتبار است و امیدواریم تدبیر مفیدی در تخصیص اعتبارات و حل مشکلات انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار