نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از دریا نهایت استفاده در جذب گردشگر صورت گیرد اما طی بازدیدهایی که از این مناطق داشتیم از ظرفیت آن هیچ استفاده مطلوبی نشده است.
کد خبر: ۲۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 23 July 2016

محمد دامادی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه ما معیار ارزیابی مدیران نیستیم، اظهار کرد: از مدیران انتظار داریم که با دستگاه‌ها مکاتبه و مشکلات را مکتوب به ما اعلام کنند تا پیگیری کنیم.

 وی با اشاره به مشکلات جاده گهرباران، افزود: این جاده سال‌ها بلاتکلیف بود که در این چند سال اخیر اقدامات خوبی برای تعریض آن انجام شده است و نباید همه چیز را به دید منفی نگاه کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: راه‌سازی کار سازمان بنادر نبود اما به اجبار این کار را انجام دادیم زیرا تعصب خاصی نسبت به این شهرستان داریم.

این مسؤول اضافه کرد: تعریض جاده گهرباران از فرودگاه تا ورکلا انجام شد و هم‌اکنون نیز بقیه طرح تا سه‌راه پنبه‌چوله در حال انجام است.

دامادی با بیان اینکه دریا یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر است، گفت: از این نعمت باید نهایت استفاده در جذب گردشگر صورت گیرد اما طی بازدیدهایی که از این مناطق داشتم متأسفانه از ظرفیت آن هیچ استفاده مطلوبی نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار