در حین مسابقات یورو 2016 یک مشکل جدی برای فوتبالدوستان ایرانی بوجود آمد و به دنبال شکایت شبکه قطری بین اسپورت، برخی از شهرستان های استان های مرزی کشورمان نتوانستند این مسابقات را از طریق تلویزیون تماشا کنند.
کد خبر: ۲۹۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 06 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، در شرایطی که پس از یورو، تعدادی از مدیران صدا و سیما از حل شدن این قضیه خبر داده بودند این مشکل همچنان به قوت خود باقی است و با توجه به عدم پخش ماهواره‌ای برخی مسابقات فوتبال از تلویزیون و شبکه های سه و ورزش، برخی از شهرستان ها که ایستگاه هایشان مجهز به فیبر نوری نبوده، همچنان قادر به دریافت تصاویر نبوده و با مشکل پخش فوتبال های خارج از کشور روبرو هستند.
 
 این مشکل در هفته های قبل و با شروع لیگ های اروپایی هم همچنان وجود داشته و مثلا فوتبالدوستان تعدادی از شهرستان های استان هایی مانند کرمانشاه، ایلام و خوزستان قادر به تماشای این مسابقات نبوده اند و به جای آن در زمان بازی های مثلا فوتبال لیگ برتر انگلیس از شبکه سه یا شبکه ورزش این استان ها فیلم یا برنامه های دیگر پخش می شده است.
 
با این حال، مسئله ای که بیش از پیش این قضیه را بغرنج می کند، عدم نمایش بازی امروز تیم ملی برابر چین در تعدادی از شهرستان های چند استان مرزی بود. بدون شک مخاطبان فوتبال دوست صدا و سیما در این شهرستانها هم به مانند همه ایرانی ها این حق را دارند که به تماشای بازی های مسابقات تیم ملی بنشینند و شاید بهتر باشد صدا و سیما هر چه زودتر راه حلی برای این پخش تلویزیونی این شهرستان های غالبا محروم و کم امکانات که تماشای فوتبال از معدود تفریحات سالمشان به شمار می رود، پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار