رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با تاکید بر تقویت خرده فرهنگ‌ها در جامعه گفت: برای تعالی هنر فاخر باید فرهنگ بومی غرب مازندران به گردشگران معرفی شود.
کد خبر: ۳۲۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 01 November 2016
امیر امیرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ایران اسلامی با پشتوانه عظیم فرهنگی، منبع غنی دینی و الهی و اعتقادی می‌تواند فرصت مناسبی را برای شناختن استعداد افراد جامعه مهیا تا در مسیر رونق و تحرک فرهنگی گامی موثر برداشته و جامعه را به پویایی و روشنگری ترغیب کند.
 
وی افزود: شهرستان محمودآباد علاوه بر جاذبه‌های گردشگری در عرصه فرهنگی قدم‌های خوبی را برداشته و با توجه به عمق مسائل فرهنگی، اهمیت آن و پیشرفت تکنولوژی و تغییر نگرش‌ها اقداماتی صورت گرفته است.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با بیان اینکه با ترویج و ارتقا فرهنگ در میان عامه مردم می‌توان کمک شایانی به پیشرفت شهر خود کنیم، افزود: مردم با فرهنگ و باورهای فرهنگی خود می‌توانند به رشد شهر خود کمک کنند.
 
وی افزود: فرهنگ از ناخودآگاه انسان سرچشمه می‌گیرد و با باورهای مردم عجین شده و در جامعه پدیدار می‌شود.
 
امیرنیا با تاکید بر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی می‌توانیم با توسعه، ارتقا و ترویج فرهنگ در شهرستان به صورت گسترده گام‌های بزرگی برداریم، عنوان کرد: برای ایجاد فرهنگ پویا و بهتر با شناسایی افراد و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی درجهت برنامه‌ریزی مدون و تشکیل جریان‌های فرهنگی و هنری اقدام کردیم.
 
وی ادامه داد: مقاومت در مقابل جریانات فکری و فرهنگی از توسعه فرهنگی کم کرده و راه را برای رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان ما ناهموار می‌سازد و برای حمایت از این جریانات تلاش می‌کنیم تا احساس نیاز بیشتر به تغییر نگرش با ساخت کافه کتاب دربین مردم محمودآباد ایجاد کنیم.
 
امیرنیا با تاکید بر اینکه با ساخت این مکان درصدد تحقق آن هستیم، خاطرنشان کرد :با ایجاد چنین فضاهایی برای رقابت با کشورهای دیگر به بهره‌گیری از دانش و تجربیات کشورهای مترقی پرداختیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار