مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با مشارکت چهار استان دیگر در مرز چذابه استان خوستان برپا شد و به زوار پیاده امام حسین(علیه السلام) خدمت رسانی می کند.
کد خبر: ۳۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 09 November 2016
حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز (19 آبان) با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین حسینی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: قیام امام حسین (علیه السلام) در حال جهانی شدن است و در اربعین حسینی از نقاط مختلف جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند.
 
 
 
وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تلاش کنیم که در مسیر ترویج فرهنگ حسینی عقب نمانیم، افزود: اجتماع عظیم اربعین حسینی مانور عظیم اقتدار و عظمت مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام است.
 
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: هر اندازه که دشمن نسبت به قیام امام حسین(علیه السلام) حساسیت نشان دهد و هجمه وارد کند ما وظیفه داریم با قدرت بیشتر مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) را که همراه با شور و شعور می باشد، برگزار کنیم.
 
 
 
این مسئول با بیان اینکه اربعین درس و پیام های فراوانی دارد، افزود: باید بیش از این به ظرفیت اربعین حسینی جهت عزتمندی مسلمانان توجه شود.
 
 
 
علیزاده در ادامه بیان کرد: همزمان با نزدیکی آغاز پیاده روی اربعین حسینی، موکب اوقاف مازندران با مشارکت چهار اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور در مرز چذابه استان خوزستان برپا شد.
 
 
 
وی با بیان اینکه در این موکب خدمات فرهنگی همراه با غذا به زائران امام حسین (علیه السلام) داده می شود، تصریح کرد: استانهای یزد، هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در برپایی این موکب با اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران مشارکت  می کنند.
 
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ارائه خدمات موکب اوقاف مازندران در مرز چذابه تقریبا آغاز شده و تا ۵ روز پس از اربعین حسینی برپا خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار