وزارت راه و شهرسازی با اعلام ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای هراز، سوادکوه و کندوان و نیمه سنگین در محور مواصلاتی قزوین- کرج- تهران، بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه در محورهای برفگیر و کوهستانی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 02 December 2016
به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی برپایه تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی مرکز مدیریت راه های کشور و گزارش های راهداران، هم اینک و تا لحظه انتشار این خبر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در استان مازندران حدفاصل پارک جنگلی آمل تا نارنجستان سنگین و در دیگر نقاط این محور نیمه سنگین است.
برپایه این گزارش، محور سوادکوه در استان مازندران مسیر شمال به جنوب حدفاصل تونل شیرگاه تا پل سفید ترافیک سنگینی دارد و در محور کندوان این استان نیز در محدوده «دروزبن» ترافیک سنگین و در سایر مقاطع محور ترافیک نیمه سنگین است.
همچنین ترافیک در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی سنگین است و در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده های پایانه «شهید کلانتری»، «ساسانی» و «امام زاده طاهر(ع)» تا پل «کلاک» نیز سنگین گزارش شده است.
 
ترافیک و تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان گزارش شده است.
از نظر جوی در برخی محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و چهارمحال و بختیاری بارش باران و برف گزارش شده است.
همچنین برخی محورهای استان های اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، زنجان، قم، مرکزی، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و گیلان بارش باران گزارش شده و بر این اساس، همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر لوازم زمستانی بویژه برای تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی الزامی است.
 
** محورهای مسدود
گزارش وزارت راه و شهرسازی می افزاید: هم اینک کمربندی دهلران- اندیمشک در استان ایلام، کیلومتر 10 آزادراه پل زال- خرم آباد در استان لرستان و آشخانه- چمن بید محدوده روستای «کشانک» در استان گلستان مسدود است.
همچنین محور شمشک- دیزین حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین در استان های تهران و البرز، پونل- خلخال حدفاصل «زندانه» تا «الماس» در استان گیلان، اولنگ- شاهرود در استان های سمنان و گلستان و سروآباد- پاوه محدوده گردنه «تتنه» در استان کردستان به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار