نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی صادرات به کشورهای حوزه دریای خزر و ورود به بازارهای تجاری این کشورها را سبب توسعه و رونق تولید دانست.
کد خبر: ۳۴۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۵ 19 December 2016
 مشهدسر؛ ولی‌الله نانواکناری در جلسه شورای اداری بابلسر با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: داشتن وحدت و انسجام رمز موفقیت و پیروزی جوامع اسلامی است.
 
وی رمز موفقیت و پیروزی هر ملتی را در گرو وحدت، یکپارچگی و انسجام آن دانست و افزود: کلید و راه‌گشای مسلمانان از ناامنی همدلی و وحدت است.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن نوک حملات خود را در وحدت مسلمانان قرار داده است، تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که مهمترین راه  نابودی جوامع اسلامی ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان است و با اختلاف در بین مسلمانان سعی دارد به نابودی اسلام بپردازد.
 
این مسؤول با اشاره به اینکه در کنار وحدت شاهد پیروزی‌هایی هستیم که سبب وحشت دشمنان دنیا شده است، بیان کرد: اتحاد و وحدت بین اقوام و مذاهب سوریه و عراق عامل اصلی موفقیت و پیروزی آنها بوده است.
 
نانواکناری با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه هستند، ادامه داد: برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی باید حوزه و دانشگاه در کنار یکدیگر قرار گیرند.
 
وی با اشاره به نشست با هیأت روسیه، اظهار کرد: یکی از محورهای مورد بحث در این نشست ارتباط استان مازندران با کشورهای حوزه دریای خزر به‌ویژه کشور روسیه بوده است.
 
نماینده مردم بابلسر وفریدونکنار مجلس شورای اسلامی صادرات به کشورهای حوزه دریای خزر و ورود به بازارهای تجاری این کشورها را موجب توسعه و رونق تولید دانست و گفت: بنادر مناطق حوزه دریای خزر باید فعال تا صادرات بیشتری به کشورهای همجوار انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار