جلسه هماهنگي بزرگداشت مسابقات كشتي جام شهيد هاشمي شهرستان بهشهر با حضور دكتر يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران، سجادي فرماندار شهرستان بهشهر، طوسي مدير كل دفتر اموراجتماعي و فرهنگي،حسين زادگان مدير كل ورزش و جوانان واعضاي هايت كشتي استان و شهرستان در محل فرمانداري بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 30 December 2016
مازنداسپرت؛علیرضا يونسي معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت :برای برگزاری مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد مشکل مالی وجود ندارد
 
 وی افزود : با بهره گیری از ظرفیت های مختلف دولتی و بخش خصوصی ، با تمام توان جام چهاردهم این دوره از مسابقات را برگزار می کنیم.
وی ادامه داد : بهشهر با تمام توان 13 دوره میزبانی این دوره از مسابقات را بر عهده داشته است و این بار هم با قدرت و اقتدار وارد خواهد شد.
یونسی گفت : با توجه به اینکه نام شهید هاشمی نژاد بر روی این تورنمنت بین المللی نهاده شده و میزبانی کشتی گیران داخلی و خارجی را هم شهرستان بهشهر به عنوان زادگاه این شهید بزرگوار بر عهده گرفته ، باید مسابقاتی با کیفیت و کمیت و در خورشان این شهید والامقام برگزار شود.
معاون استاندار مازندران با اشاره به حضور حامیان مالی از بخش خصوصی برای برگزاری این مسابقات ، افزود : خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تاکنون از اسپانسرهای بخش خصوصی به درستی برای پوشش این مسابقات استفاده شده و امسال هم همچون گذشته استانداری در کنار کمک های محلی و شهرستانی و بخش خصوصی ، از این رویداد بین المللی ورزشی حمایت خواهد بود.
یونسی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید برای ایجاد نشاط در جامعه از برگزاری مسابقات ورزشی حمایت می شود، یادآور شد : مازندران مهد کشتی ایران اسلامی است و همه ساله مسابقات مختلف ورزشی در کنار مسابقات مختلف کشتی برگزار می شود که با تمام توان از ورزش مازندران حمایت می کنیم.
 
وی توسعه ورزش در جامعه را گامی برای کاهش معضلات اجتماعی دانست و تاکید کرد : امیدواریم این دوره از مسابقات که در بهمن ماه امسال در بهشهر برگزار می شود با حمایت همه دستگاههای دولتی و خصوصی با کیفیت خاص برگزار شود.
در ادامه سیدخالق سجادي فرماندار بهشهر گفت: به توجه به اینکه جلسات مختلفی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام شده تلاش خواهیم کرد مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد در سال جاری به بهترین نحو ممكن برگزار شود.
سجادی یادآور شد : این مسابقات سمبل ورزش شهرستان و استان است که با توجه به حضور تیم های داخلی و خارجی در این مسابقات، باید سطح فنی مسابقات هم در سطح بالایی باشد.
وی گفت : برگزاری مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد توسعه شهرستان را به دنبال دارد و لذا همه ما باید برای برگزاری مناسب این مسابقات و در نهایت برای رونق ورزش در بهشهر و توسعه شهرستان گام برداریم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این جلسه گفت : ورزش مازندران از همه توان و ظرفیت از برگزاری این مسابقات و دیگر رقابت هایی که اهتمام فراوانی به شناسایی استعدادها در رده های سنی پایه دارد حمایت خواهد کرد .
حبیب حسین زادگان اظهار کرد : با توجه به تاثیر فراوان این رقابت ها در تقویت تیم ملی کشتی جوانان ، اداره کل ورزش مازندران 50 میلیون تومان برای برگزاری هر چه بهتر به این رقابت ها کمک خواهد کرد .
وی بیان کرد : یکی از عوامل موفقیت ورزش مازندران در کسب مدال ها و افتخارات فراوان ، توجه به شناسایی استعدادها است که رقابت های کشتی شهید هاشمی نژاد این نقش را به خوبی ایفا کرده و به مسابقاتی قابل اعتنا و تاثیرگذار در کشتی ایران تبدیل شده است .
رییس هیات کشتی بهشهر هم در این جلسه با تقدیر از حمایت های مسوولین شهرستانی و استانی در برگزاری مطلوب و شایسته مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد گفت : روند رو به رشد برگزاری این رقابت ها در سال های اخیر ، موجب توجه استان های صاحب کشتی و حتی کشورهای خارجی به این مسابقات شده و عوامل برگزاری را در پذیرش تیم های شرکت کننده اندکی با مشکل مواجه میکند .
شهرام جعفری بیان کرد : در سال های گذشته یکی از دغدغه های اصلی ستاد برگزاری ، چگونگی تامین نظر چند کشور خارجی برای حضور در این مسابقات و افزایش سطح کیفی رقابت ها بود .
 
وی بیان کرد : برگزاری مستمر همراه با افزایش سطح کیفی و کمی موجب شده نه تنها استان های کشور از مدت ها قبل آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کنند بلکه کشورهای خارجی هم نیاز به رایزنی و مذاکرات طولانی ندارند .
رییس هیات کشتی بهشهر افزود :  به عنوان نمونه امسال که یکی از کشورهای خارجی که سابقه شرکت چند ساله در این رقابت ها را داشت در تماس تلفنی با هیات کشتی مازندران ، گلایه خود از عدم ارسال دعوت نامه حضور در این رقابت ها را اعغلام کرد که این مورد نشان می دهد ، کشتی جام شهید هاشمی نژاد به خوبی و شایستگی جای خود را در کشورهای همسایه که به دنبال رشد وپیشرفت کشتی به خصوص در رده سنی جوانان هستند باز کرده است .
وی از وعده کمک 50 میلیون تومانی استانداری و 50 میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران قدردانی کرد و وعده داد رقابت های امسال با کیفیتی به مراتب افزون تر از دوره های قبل برگزار شود .   
به گزارش مازنداسپرت؛چهاردهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد 20 و 21 بهمن در بهشهر برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار