امیدواریم در بقیه شهرها هم فرمانداران با همکاری شهرداران که متولی اجرایی کردن نصب دوربین هستند ، در اجرای هر چه زوتر این طرح اهتمام ورزند که این موضوع در برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۴۴۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰ 19 June 2017
به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری مازندران در بابلسر افزود : استانداری مازندران تمامی دوربین هایی را که مورد نیاز همه شهرهای استان است خریداری کرده و در اختیار فرمانداران قرار گرفته است.
 
وی اظهار داشت : خوشبختانه در برخی از شهرها نه تنها در حوزه شهری نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام شده ، بلکه در برخی از روستاها هم این کار را انجام داده اند.
یونسی افزود : امیدواریم در بقیه شهرها هم فرمانداران با همکاری شهرداران که متولی اجرایی کردن نصب دوربین هستند ، در اجرای هر چه زوتر این طرح اهتمام ورزند که این موضوع در برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت است.
 
** آمادگی مازندران برای موج نخست سفرهای تابستانی
معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر ، از آمادگی تمامی مناطق استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.
یونسی گفت : پیش بینی می شود مسافران زیادی به مازندران سفر کنند که با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداران ، خوشبختانه همه شهرستان ها آمادگی کامل برای میزبانی خواهند داشت .
وی افزود : اگر شهرستان هایی که هنوز طرح دریا در آنان بازگشایی نشده ، باید در هفته جاری هر چه سریع تر این کار را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار