به گزارش تابناک، نمایشگاه هنرهای تجسمی "بوم سفید" در نگارخانه شماره 1 مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نمایشگر آثاری از هنرمند نوشهری خانم زهرا ملاحسینی است. این نمایشگاه تا 22 خرداد دایر و زمان بازدید برای عموم ساعت 16 تا 18 عصر است.
کد خبر: ۴۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 08 June 2015
بابک شمس ناتری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه هنر ناب و مبتکرانه روح انسان را تازه می‌کند، اظهار داشت: هنرمندان فکر و جسم و جانشان را در راه تولید آثار به کار می‌گیرند و خلق اثر اتفاق می‌افتد، این همه خلق زیبایی ستودنی است و معتقدیم باید مورد تقدیر قرار گیرد.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند با هنر خود جامعه را متحول کنند، این تحول زمانی رخ می‌دهد که هنر واقعی را بشناسیم و بتوانیم آثاری خلق کنیم که در جامعه اثرگذار باشد، هنرمندان مسئولیت خطیری دارند و در این رسالتی که بردوش دارند نیازمند حمایت هستند.

شمس ناتری ادامه داد: حمایت از تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری وظیفه ماست و در این مسیر سعی خواهیم کرد همیار باشیم، هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر را خانه خود بدانند و در پویایی این خانه بیش از گذشته با همدلی و همزبانی هم قدم شوند.

وی ضمن تشکر از زهرا ملا صالحی هنرمند دانش‌آموخته گرافیک بابت برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی "بوم سفید" عنوان کرد: 38اثر با سبک‌های کوبیسم، رنگ روغن، اکرولیک، مینیاتور، سیاه قلم، تذهیب و ... در نمایشگاه به معرض تماشا گذاشته‌ شده که این همت و تلاش قابل تقدیر است.

شمس ناتری تصریح کرد: هنر صحیح موجب آگاهی و نشاط اجتماعی می‌شود، مردم به هنر و هنرمندان علاقه‌مند هستند و از این قشر تاثیر می‌پذیرند. لذا باید با این امیدآفرینی و تدبیر که شعار دولت است زمینه پویایی بیش از گذشته فضاهای فرهنگی و هنری را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هنرآفرینی باید در جامعه دیده شود و هنرمند با کمترین دغدغه کار کند، تشویق شود و حمایت گردد تا با انگیزه گام بردارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در پایان گفت: از اهالی رسانه که در انتشار اخبار فعالیت‌های فرهنگی و هنری نوشهر بدون چشمداشت و با نیت خیرخواهی و همراهی تلاش می‌کنند نهایت تشکر را داریم، رسانه در تداوم همدلی و همزبانی بین اهالی فرهنگ و هنر نوشهر نقش بسزایی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار