مدیر امور تعاون اداره کل تعاون مازندران گفت: حدود ۵۰۰ تعاونی در سامانه جشنواره تعاونی های برتر ثبت نام و از این تعداد ۱۰۰ تعاونی امتیاز لازم را کسب کردند و وارد مرحله داوری شدند.
کد خبر: ۴۵۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 08 July 2017
به گزارش تابناک : سیاوش علیزاده ظهر شنبه در جلسه داوری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان اظهار داشت: امتیازات کسب شده تا سقف ۲۰۰ امتیازبوده و ملاک کسب آن تحقق شاخص‌های عمومی و اختصاصی بوده است.

علیزاده با اشاره به شاخص‌های عمومی خاطرنشان کرد: در این شاخص‌ها معیارهایی از قبیل سابقه فعالیت، تعداد اعضاء، لوح‌ها و نشان‌های دریافتی، میزان شرکت در نمایشگاه‌های داخلی، برگزاری بموقع مجامع عمومی، تنظیم صورت‌های مالی و اظهارنامه مالیاتی، عرضه محصولات در بازار و ارائه خدمات اجتماعی مورد توجه بوده است.

مدیر امور تعاون اداره کل در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به شاخص‌های اختصاصی بیان داشت: این شاخص‌ها مانند ظرفیت تولید، میزان اشتغالزایی، صادرات، نسبت حجم فروش کالا و خدمات، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و معرفی توانمندی‌ها و... نیز دارای اهمیت بسیاری بودند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همفکری این اداره کل و اتاق تعاون بتوانیم در مرحله داوری به تعاونی‌هایی رأی دهیم تا دارای کیفیت در سطح ملی و بین المللی بوده و بتوانند الگوی بسیار خوبی برای مردم شریف استان باشند.




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار