مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از انعقاد بیش از 360قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان خبرداد.
کد خبر: ۴۷۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 14 August 2017
 به گزارش ایسنا، سید مصطفی موسوی در جلسه با صنعتگران و تولیدکنندگان استان که در سالن جلسات شرکت که به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، واحدهای کوچک و متوسط می توانند نقش مهم و غیر قابل انکار داشته باشند .
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به مزیت های صنایع کوچک بیان کرد: صنایع کوچک و متوسط، می توانند به توزیع عادلانه درآمد و ثروت در جامعه و همچنین ارتقای سطح بهره وری کیفیت و قدرت رقابتی کمک کنند .
 
موسوی تصریح کرد: صنایع تولیدی کوچک و متوسط، از یک سو تأمین کننده اصلی اشتغال، تحول و نوآوری و از سوی دیگر، این صنایع با صادرات قابل توجه خود، نقش مهمی در توسعه اقتصادی ایفا می کنند .
 
وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در مباحث زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی خاطرنشان کرد: هم اکنون 14 شهرک صنعتی به آشیانه آتش نشانی و 10 شهرک نیز به ماشین اطفای حریق مجهز شده اند .
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران افزود: در 4 سال گذشته 364 قرارداد با سرمایه گذاران جدید، در شهرک ها و نواحی صنعتی منعقد شده است .
 
موسوی ادامه داد: آموزش، یکی از حلقه های مفقوده بخش صنعت بوده که با تدابیر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، این شرکت توانسته است برای 9857 نفر از مدیران واحدهای تولیدی، جلسات و کارگاه های آموزشی برگزار کند .
 
وی تأکید کرد: استفاده و آشنایی با آموزش، می تواند در جلوگیری از هزینه های سنگین در بخش تولید، کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار