استاندار سابق مازندران با تاکید بر ارتقا زیرساخت‌های عمرانی استان، گفت: در چهار سال گذشته، ۸۰۰۰ طرح و پروژه عمرانی در مازندران افتتاح شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 06 November 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار عصر امروز در مراسم تودیع‌اش در مسند استانداری مازندران اظهار داشت: بنده در 25 شهریور 92 بنده با شعار کار آمدم و 1515 روز برای استان خدماتی را ارائه دادم.

وی افزود: 50 ماه در کنار مردم و همراه با آنان درس‌های بزرگ وفاداری، فداکاری، گذشت، ایثار و تلاش را آموختم.

استاندار سابق مازندران با اشاره به اینکه همدلی، همزبانی و انسجام برای استفاده از همه ظرفیت استان را پیگیری کردم، تصریح کرد: مازندران در کمال آسایش و همدلی با مدیران استان فعال بوده است.

فلاح با بیان اینکه اعضای شورای تامین، قضایی و مدیران دولتی و بخش خصوصی استان همگان برای توسعه فعالیت‌های زیرساختی استان همکاری کردند، افزود: مازندران در تحقق سیاست‌های دولت به گفته رئیس جمهوری موفق عمل کرده است.

وی با اعلام اینکه مازندران با 4 درصد جمعیت کشور از اعتبارات ملی بیش از 4 درصد اعتبارات کشور را دارد، تصریح کرد: توانستیم با توجه به طرح‌های نیمه تمام در مازندران بیش از هشت هزار طرح و پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان افتتاح کردیم.

استاندار سابق مازندران با بیان اینکه بیش از 45 میلیون نفر شب اقامت در استان ضرورت دارد تا دولت توجه به توسعه زیرساخت‌های استان داشته باشد، گفت: مازندران تعلق صرف به مردم استان ندارد چون همه مردم کشور از مازندران استفاده و دولت تدبیر و امید باید راه‌های شمالی را ایمن‌تر کند.

فلاح با بیان اینکه تعریض جاده هراز بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: مازندران به لحاظ اینکه قطب کشاورزی بوده هنوز در حوزه تامین زیرساخت‌های این بخش و مشوق‌های صادراتی توفیقاتی نداشتیم.

استاندار سابق مازندران در این جلسه اعلام کرد: امروز وزارت راه و شهرسازی خبر خوشی را به مردم مازندران داده و آن الحاق بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد کشور بوده است.

در این مراسم با حضور وزیر کشور از خدمات 1515 روزه ربیع فلاح جلودار در مسند استانداری مازندران تجلیل و محمد اسلامی به عنوان استاندار جدید مازندران منصوب شد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار