فرماندار نکا:
توجه به حوزه روستایی این شهرستان می تواند غبار محرومیت از چهره روستاهای شهرستان برداشته شود ، و کمک به روستاها زمینه ساز رونق و توسعه خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 25 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، احمدی فرماندار نکا در گفت و گویی اظهار داشت: توجه به حوزه روستایی این شهرستان می تواند غبار محرومیت از چهره روستاهای شهرستان برداشته شود ، و کمک به روستاها زمینه ساز رونق و توسعه خواهد شد.
 نقش روستاها در توسعه چرخ اقتصاد بسیار پررنگ است
 
بر اساس این گزارش، اصغریان رستمی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با احمدی فرماندار نکا دیدار و گفتگو کرد.
 
فرماندار نکا در این دیدار روستاهای سطح شهرستان را دارای توانمندی های خوبی بیان داشت و گفت: توجه به حوزه روستایی این شهرستان می تواند غبار محرومیت از چهره روستاهای شهرستان برداشته شود ، و کمک به روستاها زمینه ساز رونق و توسعه خواهد شد.
 
احمدی نقش روستاها در توسعه و چرخش چرخ اقتصاد را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت : روستاییان منشا خدمات بسیار زیادی در عرصه های اقتصادی و تولید مواد خام هستند و از این رو باید توجه بیشتری به این حوزه شود تا روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتری از سوی روستاییان باشیم.
 
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجهات فرماندار نکا به روستاهای شهرستان بیان داشت: قطعاً اینگونه توجهات زمینه ساز اجرایی شدن سیاست های کلی در جهت توسعه روز افزون روستاها خواهد شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار