مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از آغاز ثبت‌نام مرحله شهرستانی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم سازمان اوقاف در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 28 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزارس فارس، حجت‌الاسلام ستار علیزاده گفت: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان اوقاف ارزشمند و بازخوردهای مثبت آن در سطح جامعه و حتی کشورهای اسلامی قابل مشاهده است.
وی ترویج فرهنگ قرآنی را یکی از نیازهای روز جامعه دانست و افزود: سازمان اوقاف بیشترین نقش را در برگزاری محافل و مسابقات قرآنی ایفا می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن‌کریم سازمان اوقاف به‌صورت سالانه در کشور، اظهار کرد: این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز و تا مرحله بین‌المللی ادامه دارد.
این مسئول مسابقات قرآن‌کریم سازمان اوقاف را یکی از مسابقات رسمی، قدیمی و تخصصی کشور دانست و بیان کرد: در مرحله شهرستانی ادارات اوقاف، در مرحله استانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و در مراحل کشوری و بین‌المللی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
علیزاده از آغاز ثبت‎نام سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم سازمان اوقاف در مازندران خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‎های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می‎شود.
وی تصریح کرد: این مسابقات شامل بخش‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت، معارف، اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآنکریم است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در این دوره از مسابقات در سنین بالای 18 سال ثبت‌نام می‌شود، ادامه داد: برادران و خواهران علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقات می‌توانند تا اول شهریور ماه امسال به سایت مسابقات قرآن به آدرس www.quraniran.ir و یا به ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
علیزاده با اشاره به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: آشنایی با معارف و علوم قرآنی نقش بسزایی در تربیت جامعه قرآنی داشته و برگزاری این مسابقات می‌تواند راه روشنی برای آشنایی و اجرایی شدن احکام و دستورات قرآنی در جامعه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار