احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران نخستین برنامه کاری خود را در کسوت نماینده عالی دولت در این خطه شمال کشور توسعه اقتصادی اعلام کرده است.
کد خبر: ۶۸۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 29 November 2018

احمد حسین زادگان روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری گفت که برنامه های اقتصادی در استان مازندران را با رویکرد توسعه متوازن به اجرا می گذارد و در اجرای این برنامه به همراهی و همدلی تمام نیروهای توانمند دولتی و خصوصی استان نیاز دارد.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تحریم به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد نارضایتی اجتماعی هستند، باید برنامه ما کاهش دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
نماینده عالی دولت در مازندران اجرای این برنامه را نیازمند جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در تامین زیرساخت ها و تولید و اشتغال دانست و خواهان رفع موانع پیشروی سرمایه گذاران بیان کرده است.
حسین زادگان با اشاره به برنامه های مدون دولت تدبیر و امید برای کاهش دغدغه های معیشتی مردم خواهان اجرای برنامه دولت در استان از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط شد.
احمد حسین آزادگان روز گذشته با پیشنهاد وزیر کشور و تایید هیات دولت به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شد.
پیش از این محمد اسلامی استاندار مازندران بود که آبان ماه سال گذشته با پیشنهاد رئیس جمهوری و رای اکثریت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد.
حسین زادگان متولد 1347 شهرستان ساری است که سابقه فرمانداری مرکز استان و معاونت سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران را در دولت تدبیر و امید و فرمانداری شهرستان نوشهر و چالوس را در دولت اصلاحات بر عهده داشت.
وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار