کد خبر: ۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ 24 January 2015
فرمانده پلیس‌راه مازندران از ترافیک سنگین و بارش برف در ارتفاعات این استان خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ جعفر محمدنژاد با اشاره به بارش برف در ارتفاعات مازندران، گفت: در حال حاضر در محور گدوک ورسک به بالا شاهد ترافیک سنگین و بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه در محور هراز از تونل شماره یک و نارنجستان شاهد ترافیک سنگین هستیم، اظهار کرد: از منظریه و امامزاده هاشم شاهد بارش سنگین برف و ترافیک سنگین هستیم.

محمدنژاد با بیان اینکه در محور کندوان در منطقه هزارچم، ولی‌آباد و سیاه‌بیشه با بارش برف هستیم، افزود: همچنین در ارتفاعات محور کیاسر نیز شاهد بارش برف هستیم.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان، اظهار کرد: زنجیرچرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود و در صورت نداشتن زنجیرچرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان مسدود است و رانندگان از جاده قدیم تردد می‌کنند.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات مازندران، گفت: رانندگان در رانندگی مسائل راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با توجه به اینکه رانندگی در برف بسیار متفاوت است، رانندگان باید دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار