مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همایش بزرگداشت امام‌زادگان مازندران با سخنرانی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 17 August 2015
به گزارش تابناک نقل از فارس حجت‌الاسلام ستار علیزاده ، اظهار کرد: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با جشن میلاد امام رضا (ع) به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه در نخستین روز از دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) در امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان مازندران برگزار شد، افزود: پنجم ذی‏‌القعده به‌عنوان روز تجلیل از امام‌زادگان و بقاع متبرکه نام‌گذاری شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری بزرگداشت اما‌م‌زادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و بیان داشت: این مراسم فردا سه‌شنبه در امام‌زاده شیرعلی (ع) تنکابن برگزار می‌شود.
این مسئول از سخنرانی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران در همایش بزرگداشت امام‌زادگان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این همایش از هیئت امنا و خادمان برتر امام‌زادگان استان تجلیل می‌شود.
علیزاده با اشاره به جایگاه و منزلت بالای امام‌زادگان در جامعه، گفت: بقاع متبرکه و اماکن مذهبی باید به مکانی برای آرامش مردم تبدیل شود.
استان مازندران با میزبانی از یک‌هزار و 222 بقعه و امام‌زاده رتبه دوم کشور را به‌ خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار