مسئول برگزاری نخستین جشنواره صنایع دستی مازندران، اظهار داشت:این جشنواره در قالب نمایشگاهی از دست ساخته‌های فاخر70 هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی مازنی در شهرستان ساری به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 23 August 2015
 به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران, مسئول برگزاری نخستین جشنواره صنایع دستی مازندران، اظهار داشت: این جشنواره در قالب نمایشگاهی از دست ساخته‌های فاخر70 هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی مازنی در شهرستان ساری به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
احسان حسن زاده افزود: در این نمایشگاه آثار متعددی از سفال، منبت چوب، قلم زنی، تابلو فرش، ویترای، نگارگری و موزایک به معرض نمایش گذاشته شده است.
وی از برگزاری دوره ای این نمایشگاه به‌صورت مستمر در مازندران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای رقابتی بین هنرمندان و انتخاب آثار با کیفیت است تا از این طریق  هنرمندان به تولید آثار برتر با استانداردهای صنایع دستی ترغیب شده و آگاهی مردم نیز نسبت به این بخش از هنر صنعت ملی افزایش یابد.
حسن زاده گفت: این نمایشگاه در مجتمع نجاری نگین دریا از ساعت 17 الی 22 شب از امروز به مدت یک هفته  آماده بازدید علاقمندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار