کد خبر: ۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵ 26 February 2015
راز مرگ مشكوك دو برادر جوان ساروي در حوالي محور دامغان-كياسر در محدوده استان سمنان كشف شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان سمنان در تشريح اين مطلب به خبرنگار ما گفت: ساعت 2:30 بامداد پنجشنبه 30 بهمن كشف دو جسد در حوالي يكي از روستاي "اگره" دامغان به مركز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان اعلام كه بلافاصله گشت انتظامي كلانتري 17 ديباج در محل حاضر شد.

سردار " محمدرضا ميرزايي" به حضور سريع تيم بررسي صحنه جرم، مرجع قضائي و پزشكي قانوني در صحنه اشاره كرد و افزود: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود، برخورد كردند و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد.

وي افزود: با راهنمايي دو تن از دامداران منطقه كه اولين كساني بودند كه موضوع را به پليس اطلاع دادند، 200 متر دورتر از جاده دو جسد در داخل كانال عبور سيلاب مشاهده شد.

ميرزايي با بيان اين مطلب كه اجساد كشف شده مربوط به دو جوان 31 و 33 ساله اهل استان مازندران بود، گفت: با هماهنگي مرجع قضائي اجساد متوفيان منتقل و تحقيقات تخصصي پليس براي كشف اين پرونده از كساني كه اجساد را پيدا كرده بودند، آغاز شد.

به گفته اين مسئول انتظامي تحقيقات تخصصي از (ت-ط) چوپان منطقه و بررسي مجدد صحنه جرم توسط كارآگاهان پليس به كشف يك قبضه سلاح شكاري از شيار كوهي در همان حوالي انجاميد كه احتمال مي رود متوفيان با همين سلاح كشته شده باشند.

وي افزود: متهم در تحقيقات اعتراف كرد پس از مشاهده اجساد، اين سلاح شكاري را كه در كنار آنها افتاده بود را به اتفاق صاحب گوسفندان برداشته و در محلي در كوهستان مخفي كرده است.

سردار ميرزايي گفت: در اين مرحله از پرونده فرضيه خودكشي اين دو برادر براي ماموران پليس مطرح و تحقيقات پرونده به اين سمت هدايت شد.

وي افزود: دامدار 41 ساله نيز در تحقيقات تخصصي پليس، به آشنايي قبلي با متوفيان اعتراف كرد و گفت: اين دو برادر ساروي روز قبل از حادثه نزد من آمدند و يك قبضه سلاح شكاري و چهار گلوله از من خريدند.

ميرزايي به تحقيقات تكميلي پرونده از پدر و مادر متوفيان اشاره و اضافه كرد: آنان چند روز قبل از حادثه نيز با چاقو مچ دست خود را به قصد خودكشي بريده بودند كه با سر رسيدن والدين و تلاش پزشكان نجات يافتند كه آثار آن نيز روي مچ دستشان مشهود بود.

ميرزايي به تقويت فرضيه خودكشي در اين پرونده پيچيده اشاره و تصريح كرد: بنابر شواهد و آثار موجود در صحنه و همچنين بررسي هاي تخصصي پليس آگاهي، (م-ش) 31 ساله با شليك گلوله به سر برادرش وي را به قتل رسانده و سپس با شليك گلوله دوم به سر خودش، خودكشي كرده است كه تحقيقات تكميلي در همين راستا ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان سمنان ضمن قدرداني از ماموران پليس در كشف سريع اين پرونده و ابراز تاسف از بروز اين حادثه ناگوار به عموم شهروندان توصيه كرد: با برقراري ارتباط مستمر و همراه با محبت بين خود و فرزندانتان، همواره دوست و آشناي نزديك آنها بوده و درمراحل مختلف زندگي از جمله ازدواج، اشتغال و ساير معضلات و مشكلات ياريگر آنها باشيد تا اين گونه اتفاقات ناگوار رخ ندهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار