کد خبر: ۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵ 25 January 2015
رئیس هیئت کشتی پل‌سفید سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های کشتی مازندران، گفت: کشتی مازندران متولی برنامه‌محور و آینده‌نگر ندارد.

به گزارش بصیرآنلاین، پرویز حمیدنژاد با اشاره به قدمت 50 ساله کشتی پل‌سفید، گفت: مشکلات مالی به دلیل وضعیت اقتصادی و کارگری منطقه، عدم توانمندی و آینده‌نگری در مدیریت ورزشی سوادکوه از دلایل ضعف این رشته پر‌طرفدار است.

رئیس هیئت کشتی پل‌سفید سوادکوه با تاکید بر اینکه پرورش کشتی‌گیر و تحویل آن به تیم‌های مختلف ملی فعالیت سختی است، افزود: انگیزه و توان کشتی‌گیر، زحمات مربی، پشتیبانی و حمایت مالی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه کشتی است.

وی که سابقه قهرمانی در مسابقات آموزشگاهی و کارگری کشور و سابقه 18 سال ریاست بر هیئت کشتی پل‌سفید و سوادکوه را در کارنامه خود دارد با تاکید بر اینکه تخصص و مدیریت باید در کنار هم برای موفقیت در فعالیت‌های کشتی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مسئولان به توسعه رشته کشتی توجه بیشتری داشته باشند.

حمید‌نژاد خواستار حضور رئیس هیئت کشتی استان در سالن‌های کشتی شهرستان‌ها شد و با بیان اینکه گروه‌های استعداد‌یاب کشتی باید برای انتخاب استعداد‌های کشتی برنامه‌ریزی کنند، اظهار کرد: کشتی مازندران دارای توانمندی بیشتر از وضعیت حاضر است و این رشته ورزشی در مازندران متولی برنامه‌محور و آینده‌نگر ندارد.

رئیس هیئت کشتی پل‌سفید سوادکوه خواستار استفاده از مدیران شایسته، جوان و باتجربه در کشتی مازندران شد و گفت: مازندران دارای شایستگی‌های فراوانی در رشته کشتی است و باید مورد حمایت جدی‌تر قرار گیرد.

برچسب ها: مازندران ، کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار