در مراسمی که صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» به عنوان فرمانده سپاه ساری معارفه شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 31 August 2020

به گزارش تابناک مازندران ، مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان ساری صبح امروز با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، جانشین فرمانده سپاه کربلا، فرماندار و شهردار مرکز استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی دردر حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد.
بر اساس این گزارش، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تسلیت و تعزیت شهادت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه امام حسین (ع) به شهادت رسیدند تا ما زندگی سعادتمندانه داشته باشیم، اظهار داشت: امام حسین (ع) و محرم تمام هویت و مولفه قدرت نظام اسلامی است و ۴۰ سال با الگوگیری از فرهنگ امام حسین (ع) توانستیم توطئه‌های دشمنان راخنثی کنیم.
سرهنگ رضایی با بیان اینکه دشمن در هرشرایطی دشمنی می‌کند، افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب نشان دادند چشم دیدن انقلاب و نظام اسلامی را ندارند.
جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه نباید با جبهه دشمن همنوا شد، ادامه داد: هیچ چیز نمی‌تواند ملت ما را از امام حسین (ع) جدا کند و این جهالت و حماقت است که مولفه اصلی کشورمان را تضعیف کنیم.
سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه شیعه، ریشه در عاشورا و شهادت دارد، افزود: همه تکلیف داریم تا مملکتمان را ضعیف نکنیم و باید فرهنگ حسینی را برای مقابله با دشمن گسترش دهیم.
به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز، به ویژه جوانان و نوجوانان گسترش داده و در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و تقویت گرو‌های جهادی گام برداریم.
در این مراسم سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه تنکابن به عنوان فرمانده سپاه ساری معارفه شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار