نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در خصوص انتقادات های اخیر مازندرانی ها بر علیه مهندس بهروان واکنش نشان داد .
کد خبر: ۹۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 09 September 2015
به گزارش تابناک مازندران نقل از مازنداسپرت بعد از درج مطلبی در سایت مازند اسپرت با عنوان " تن لرزه هواداران نساجی/ بهروان نمک می پاشد و تلخ می خنداند! " نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در خصوص حواشی ایجاد شده برای مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران توضیحاتی را به خبرنگار مازند اسپرت داد .هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در این خصوص به خبرنگار گفت : کمیته انضباطی رای های صادر کرده ، بابت پرداخت بدهی بازیکنان ، کادر فنی و عواملی که در ارتباط با نساجی بودند. اعاده داد رسیه آقای درودگر تنظیم شده و فرستاده شده به هیات فوتبال استان و ما این را تنظیم کرده ایم در رابطه با ادامه فعالیت باشگاه نساجی برای ادامه ی مسابقات که تعهد کردیم به کمیته ی انضباطی که باشگاه نساجی این بدهی ها را تیکه تیکه بدهد تا این باشگاه بتواند در ادامه ی مسابقات حضور پیدا کند.
وی ادامه داد : از آن طرف اعلام کردند که تا هفته ی پنجم اگر بدهی های نساجی پرداخت نشود حق حضور در ادامه ی رقابت هارا ندارند.ما پیگیری کردیم اما بازمتاسفم برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که می آید با مدیرعامل باشگاه به هر نحوی ارتباط برقرار میکند تا هیات فوتبال استان ها را زیر سوال ببرد.

نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران با بیان اینکه این مشکل را باید هیات فوتبال حل میکرد نه فدراسیون افزود :آقای درودگر بخاطر این که با آقای حسن زاده دوست هستند، دارد راه را اشتباهی میرود.من پیگیری کردم در این مورد که چند نفر رضایت نامه گرفتند که این آقا میگوید ما با اقای حسن زاده حل کردیم !
این مسئول در خصوص انتقادهای اخیری که از مهندس بهروان میشود اظهار داشت :مگر به کمیته ی مسابقات چه کسی اعلام میکند که چه تیم های محروم هستند یا نیستند؟کمیته ی مسابقات وظیفه ی آن برگزاری مسابقات است.به آقای بهروان چه ارتباطی دارد این وسط که حرف هایی بیخود و بی جهت میزنند؟ آقای بهروان به عنوان رییس هیات فوتبال دارند تمام تلاش خود را میکنند که این تیم ها سرپا باشند ! چرا آقای درودگر به پیش آقای حسن زاده رفت؟چرا ایشان پیش آقای بهروان نرفت؟
خلردی ادامه داد : آقای اسدی سرپرست نساجی شاهد بودند که داریم تلاش میکنیم که تیم نساجی و تیم هایی مثل خونه به خونه سر پا بمانند . خود باشگاه نساجی 400 میلیون به هیات فوتبال بدهکار است.شک نکنید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دارد این وسط یک کار هایی انجام میدهد که باعث تاسف است! این ها میخواهند با رای هایی که صادر میکنند هیات های فوتبال را زیر سوال ببرند !
وی در خصوص این که چرا مهندس یهروان در رسانه ها اعلام کردند که نساجی حق حضور در ادامه رقابت ها را ندارد بیان کرد:چنین چیزی با این معنا و مفهوم وجود ندارد.آقای حسن زاده به آن ها اعلام کرد که اگر تسویه حساب نکنند حق حضور در ادامه رقابت هارا ندارند.این را به مسئول مسابقات اعلام میکنند که آن مسئول شخص اقای بهروان هستند و این چیز طبیعی است.

این مسئول هیات فوتبال استان مازندران با انتقاد از مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران افزود  :آقای درودگر باید اول به هیات فوتبال یا کمیته مسابقات رجوع کند نه جاهای دیگر !نساجی برند استان مازندران است و مثل تیم های دیگر مازندران برای ما عزیز است .
هادی خلردی در پایان در خصوص انتقاد های شدید این روزهای ورزشی ها و علی الخصوص هوادران نساجی از هیات فوتبال و شخص مهندس بهروان بیان کرد :آنها موقع گرفتاری هایشان میگویند هیات فوتبال و فدراسیون مقصرهستند ولی موقع خوشی هایشان هیچ اسمی از هیات نمیاورند ! این که نشدمردانگی ، ساعت 12 شب زنگ میرنند که آقای فلانی بروید و با نساجی هماهنگ کنید که آرای انضباطی که رضایت نامه گرفتند را به فدراسیون فوتبال بفرستید .اگر آقای بهروان نباشد شخص دیگری هست که این کار را این موقع شب انجام دهد؟واقعا جای تاسف دارد برای بعضی خبرگزاری ها و روزنامه ها که بعضی اخبار نامریوطی را منتشر میکنند .مردم و مسئولین باشگاه ها یادشان نروند که بهروان برند فوتبال مازندران در فدراسیون فوتبال ایران است که ما قدرش را نمیدانیم متاسفانه !

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار