فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از تشکیل 8 کارگروه با هدف رونق جامعه اسلامی در این شهرستان ساحلی و توریستی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 15 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سیدموسی حسین‌نژاد صبح امروز در مجمع شورای عالی بسیج بابلسر که صبح امروز در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکل و اساسی‌ترین مسأله غرب و آمریکا با انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر آنان است.
وی با بیان اینکه دنیای استکبار بسیار تلاش کرد تا با عملیاتی کردن استراتژی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت مقاومت ملت را متزلزل کند، افزود: در طول چهار دهه از حیات سیاسی انقلاب اسلامی دامنه تهدیدات بر علیه انقلاب از سوی آمریکا گسترش یافته است.
فرمانده سپاه بابلسر با تأکید بر اینکه ابعاد تحریم بر علیه ملت مظلوم ایران وسیع‌تر شده است، تصریح کرد: بیش از 10 سال است که تمرکز غرب و آمریکا معطوف به مسأله هسته‌ای کشورمان بوده است و این سناریو نیز در راستای ایجاد گسل در مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر شیطان بزرگ قابل تحلیل است.
وی با اشاره به اینکه آنچه از برآیند تمرکز و فشار طرف مقابل بر ایران حکایت می‌کند این است که آمریکا به شدت به دنبال همراه کردن متحدان غربی و عربی با خود است، بیان کرد: آمریکا به دنبال گشودن جبهه‌ای دیگر برای مشغول کردن ایران و دور کردن ایران از تحولات منطقه است.
حسین‌نژاد ادامه داد: آمریکایی‌ها به درستی ماهیت ضداستعماری و ضداسرائیلی ایران را شناختند که به مثابه قلب این افکار و اندیشه‌های ضد امپریالیستی را به دنیا پمپاژ می‌کند.
به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر آمریکا برای تسخیر این قلب و یا نابودی آن یک برنامه دارد و برنامه آمریکا همان گزینه‌های روی میز آنان است که امروز بیشتر شبیه یک طنز و بلوف سیاسی شده است و 9 گزینه‌ای که اوباما از رؤسای جمهور پیشین خود به ارث برده است، شامل سه گزینه نظامی، سه گزینه براندازی، یک گزینه مهار منطقه‌ای و دو گزینه دیپلماتیک است.
وی با بیان اینکه در گزینه نظامی آمریکا سه راهبرد جنگ تک آمریکایی، جنگ تمام عیار و جنگ اسرائیل با حمایت آمریکا را کلید زد، خاطرنشان کرد: ناکارآمدی همه این توطئه در مواجهه با ملت بزرگ ایران پوشالی بودن قدرت آمریکا در دنیا را رقم زد.
حسین‌نژاد گفت: در گزینه مهار منطقه‌ای آمریکا در سال 2003 با توجیه تأدیب مهره دست نشانده خود صدام به بهانه برخوردار بودن از سلاح‌های کشتار جمعی به عراق حمله کرد و خودش را یک سنگر به ایران نزدیک کرد که شاید به دلیل همجواری مانع صدور انقلاب شود ولی ناکارآمدی استراتژی او این بار نیز متحدانش را غافلگیر کرد.
وی افزود: حمایت آمریکا از عناصر خود فروخته مثل ریگی در داخل و پرورش گروه‌های تندرو افراطی مثل القاعده، طالبان، داعش و جبهه النصره و ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه و رشد سلفی‌گری و اسلام تکفیری از یک سو و اسلام سکولاریزه که مبتنی بر تسامح و تساهل است و برگرفته از حزب اسلام‌گرای رجب طیب اردوغان است از سوی دیگر مرجع تراشی برای نشان دادن اسلام و شیعه افراطی مثل امثال سیدصادق شیرازی و یاسر الحبیب و نظایر آن، همه دال بر عزم آمریکا در مسیر شکننده کردن مقاومت مردم ایران است.
فرمانده سپاه بابلسر در تشریح چرایی اینکه امروز دنیا آگاه شد که قدرت نظامی آمریکا رو به اُفول است، تصریح کرد: آمریکا در طول تقریباً چهار دهه ما را تهدید و تحریم کرد و ما عقب ننشستیم.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا در  صف بدهکارترین کشور دنیا با 18 تریلیون بدهی ایستاده است، اظهار کرد: آمریکا نشان داد که  اقتصادش بی‌ثبات و ناپایدار است.
حسین‌نژاد ادامه داد: مقاومت و ایستادگی ما، ضامن بقای انقلاب بوده و این مستلزم آن است که هم‌افزایی و هم‌گرایی اولویت کاری مسولان شود که در هم‌افزایی دو عنصر بارز و برجسته اخلاص و بصیرت وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه نزاع در لایه‌های انقلاب، در حوزه فرهنگی و اقتصادی است، تصریح کرد: ما باید با هم‌افزایی آن موانع رشد فرهنگی را شناسایی و آن را ریشه‌کن کرده و بستر رشد و تعالی فرهنگی را از قبل همین هم‌افزایی مهیا کنیم.
حسین‌نژاد گفت: در شهرستان بابلسر 8 کارگروه فرهنگی اجتماعی، زنان و خانواده، اقتصادی، دفاعی و امنیتی، سلامت، پژوهشی، تربیتی و اخلاقی داریم که  هدف این کارگروه سرعت بخشیدن به رونق جامعه اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار