نمایشگاه هنرهای تجسمی «دست‌های ما» با 100 اثر هنری در نوشهر برپا شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 17 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان نوشهر، نمایشگاه هنرهای تجسمی «دست‌های ما» با 100 اثر هنری در نوشهر برپا شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر صبح امروز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هنرمندان چراغ مراکز فرهنگی و هنری را روشن نگه می‌دارند، اظهار کرد: بار دیگر در نوشهر شاهد برگزاری نمایشگاهی از هنرهای تجسمی هستیم و این موضوع را به فال نیک گرفته و از گسترش فضاهای هنری در قالب نمایشگاه‌ها و ارائه آثار هنرمندان خرسند هستیم.
بابک شمس‌ناتری افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی «دست‌های ما» با آثاری از آرزو صدایی آذر در نگارخانه شماره یک مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر اهالی فرهنگ و هنر نوشهر، همراهان و هم‌یاران صبور و  پرتلاشی هستند که تلاش صادقانه‌ای در حوزه فرهنگی و هنری دارند و سعی و تلاش خود را برای ترسیم روزهای خوش فرهنگی به‌کار می‌بندند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تصریح کرد: در این نمایشگاه 100 اثر از این هنرمند و برخی هنرجویان وی به نمایش درآمده است که با استقبال فراوان اهالی فرهنگ و هنر و هنردوستان قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون به طور میانگین هرماه دو نمایشگاه از آثار هنرهای تجسمی در نوشهر برگزار شد و این سبب بازدید علاقه‌مندان به این هنر از نمایشگاه‌های آثار هنری شده است.
شمس‌ناتری اظهار کرد: شهرستان نوشهر با وجود آموزشگاه‌های هنری خوب و دانشگاه‌های فرهنگ و هنر، شهرستانی پویا در حوزه آموزش است که این پویایی کمک می‌کند تا شاهد برپایی نمایشگاه‌هایی از دانش‌آموختگان هنر باشیم.
وی در پایان گفت: از طرح‌های شاخص فرهنگی و هنری حمایت می‌کنیم و درخواست ما از اهالی فرهنگ و هنر متعهد منطقه این است بیش از پیش همراهی کنند تا شاهد اتفاقات بزرگ‌تر از سال قبل در حوزه فرهنگ و هنر منطقه باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار