فرمانده انتظامی آمل، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۵۲ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 17 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از آمل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، سارقان پس از ورود به داخل منازل با تخریب درب و یا پنجره وارد ساختمان شده و وجوه نقد، طلاجات، دوربین و لپ‌تاپ را به سرقت می‌بردند.
گنجیان مقدم تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص پلیسی با شناسایی اعضای باند سارقان منزل در چند مرحله عملیات 8 عضو این باند اعم از سارق و مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به 52 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
گنجیان­ مقدم از شناسایی و دستگیری سارقان مغازه، منزل و داخل خودرو با 30 فقره سرقت در هفته جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه، منزل و داخل خودرو ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از کشف سرنخ‌­هایی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام موفق به دستگیری این باند سرقت منزل و خودرو شدند.
فرمانده نیروی انتظامی آمل ادامه داد: در این تحقیقات و بازجویی­‌های فنی پلیس اعضای باند سارقان به 30 فقره سرقت از مغازه، منزل و خودرو شهروندان اعتراف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار