سردار میرزایی با اشاره به انهدام باند اخلال در نظام توزیع اقلام واحدهای تولیدی کشور از دستگیری 4 متهم از اعضای این باند خبر داد و افزود: با پلمب انبارها متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند
کد خبر: ۹۸۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 11 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی نهاده‌های دامی قاچاق در انبارهای یک واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، افرادی با تشکیل باند به صورت غیرقانونی و خارج از ضوابط مربوط از طریق رانت اقدام به دپوی نهاده‌های دامی در انبارهای یک شرکت صنعتی و تولیدی کرده و در فرصت‌های مناسب نهاده‌های دامی را در بازار آزاد این استان و تهران به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف این انبارها از بازرسی آنها با حضور کارشناسان ادارات صمت و استاندارد خبر داد و افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده 500 تن انواع نهاده دامی به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال کشف شد.

میرزایی با اشاره به انهدام باند اخلال در نظام توزیع اقلام واحدهای تولیدی کشور از دستگیری 4 متهم از اعضای این باند خبر داد و افزود: با پلمب انبارها متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار