معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر گفت: ثبت‎نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد از هفته آینده آغاز می‌شود‎.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 26 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر، پیمان ولی‌پور اظهار کرد: ثبت‎نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آینده آغاز می‌شود‎.
وی درباره نحوه انتخاب رشته توسط داوطلبان، بیان داشت: متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و رشته‌های با آزمون سراسری ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت انتخاب رشته خود اقدام کنند.
ولی‌پور افزود: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در این مرحله از تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب حداکثر 20 محل دانشگاهی متناسب با رشته امتحانی خود هستند.
معاون آموزشی واحد قائم‌شهر گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب حداکثر 20 رشته و محل متناسب با مجموعه امتحانی خود بوده و داوطلبان رشته‌های با آزمون سراسری هم می‌توانند متناسب با گروه آزمایشی که در آزمون آن شرکت کردند، حداکثر تا 20 رشته ـ محل را انتخاب کنند.
وی درباره امکان جابه‌جایی پذیرفته‌شدگان سال 94 واحد قائم‌شهر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تصریح کر‌د: براساس سیاست بومی گزینی دانشگاه و به منظور امکان تحصیل افراد در محل سکونت و تقویت بنیان خانواده و کاهش مشکلات تردد با موافقت رئیس دانشگاه آزاد، پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها می‌توانند با مراجعه به www.azmoon.net  نسبت به ثبت درخواست جابه‌جایی خود اقدام کنند.
ولی‌پور درباره نحوه ثبت درخواست توسط داوطلبان، بیان داشت: پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری تخصصی می‌توانند با مراجعه به این سامانه یکی از رشته گرایش‌های مشابه خود را در واحد قائم‌شهر برای جابه‌جایی درخواست کنند و  پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند با توجه به مجموعه امتحانی خود درخواست رشته ـ محل جدید را در سامانه ثبت کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر تأکید کرد: داوطلبان می‌توانند برای اصلاح درخواست ثبت شده قبلی خود با مراجعه مجدد به سامانه، نسبت به ثبت درخواست جدید اقدام و در صورتی که داوطلبی بیش از یک درخواست را در سامانه ثبت کند آخرین درخواست وی براساس تاریخ و زمان ثبت، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
وی در پایان گفت: پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور امکان جابه‌جایی را ندارند و سامانه جابه‌جایی تا روز دوشنبه 6 مهرماه فرصت دارند درخواست جابه‌جایی خود را در سامانه ثبت کنند و نتایج جابه‌جایی پذیرفته‌شدگان نیز روز پنج‌شنبه 9 مهرماه از طریق همین سامانه اعلام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار