«آب‌گرفتگی شدید در شهرهای زیراب و پل‌سفید در شامگاه ۵ تیر ۱۴۰۳ موجب شد تا سیلاب محور "دِراسِله"، مسیر "لَلِه‌بَند"، "شیرکلا"، "مومیج‌خِیل" و "گِررودبار" را ببندد. سیلاب در " خطیرکوه" با آب گرفتگی در شهرک فرهنگیان پل‌سفید و خیابان خدمات زیراب همراه شد. در محور تهران ـ شمال و در جاده فیروزکوه به قائم شهر در منطقه "طالع‌ رودبار" منجر به مسدود شدن محور سوادکوه و تخریب راه‌های روستایی شد. زمین‌های کشاورزی، منازل و راه آسیب دید.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵ 03 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم مبارزه با هرگونه فساد و همچنین حفظ حقوق شهروندی افراد در جامعه تاکید کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، دکتر عباس پوریانی در دیدار فرماندهی انتظامی استان، با تاکید بر لزوم مبارزه با هرگونه فساد در جامعه افزود: در این راستا با متخلفین، بدون اغماض برخورد می شود 

 

طی احکامی مستقل از سوی استاندار مازندران؛ مهدی توکلی، به عنوان شهردار چالوس، ابوالحسن سالاری فر، به عنوان شهردار نور و یاسین رضایی، به عنوان شهردار بهنمیر منصوب شدند .

 

 

آسمان مازندران تا فردا نیمه ابری با احتمال افزایش ابر در دامنه و ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد می باشد.

 

ناظر گمرکات مازندران از صادرات بیش از ۱۲۰ قلم کالا طی سه‌ماهه سالجاری، از گمرکات مازندران به مقصد ۳۷ کشور جهان خبر داد.

 

کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری از یکشنبه ۱۷ تیرماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

 

محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه تا روز شنبه ۱۶ تیرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

 

پویش اهدای خون خانوادگی تحت عنوان ناجیان هم خون از امروز سه شنبه در تمامی مراکز اهدای خون مازندران آغاز و تا ۹ مرداد ادامه دارد.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز تامین کالا‌های اساسی استراتژیک بزودی از طریق بنادر استان خبر داد.

 

جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغ گوشتی مازندران، بهار امسال ۳۹ درصد افزایش یافت.

 

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری ۳ عامل کلاهبرداری ۴۵۰ میلیارد ریالی به بهانه سرمایه گذاری مالی در قالب موسسه اعتباری از شهروندان خبر داد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: مددجویان بابلی چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل اجرای طرح‌های نوغان درآمد کسب کردند.

 

محمود سورتیچی مربی نام آشنا و قدیمی فوتبال مازندران درگذشت. 

 

روح بلند استاد "محمود سورتیچی" (افتخار فوتبال مازندران و ایران) به ملکوت اعلی پیوست. تیم منتخب فوتبال مازندران در سال ۱۳۶۴ با هدایت محمود سورتیچی و رحیم دست‌نشان، بعد از تیم‌های فوتبال تهران الف و ب، عنوان سومی لیگ قدس را کسب کرد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار