کد خبر: ۱۱۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳ 02 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/04/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------

پايان کلاهبرداري 450 ميلياردي در نکا

فرمانده انتظامي نکا از دستگيري 3عامل کلاهبرداري450 ميليارد ريالي به بهانه سرمايه گذاري مالي درقالب موسسه اعتباري ازشهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وصول خبري مبني بر اينکه 3 کلاهبردار در قالب سرمايه گذاري مالي(سبدگرداني و پرداخت سودي مازاد بر نرخ بانک) اقدام به کلاهبرداري  و سپس متواري شده اند، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات اين شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي و پالايش سرنخ ها، پي بردند که متهمان به بهانه سرمايه گذاري مالي در يک موسسه مالي و اعتباري در شهرستان نکا اقدام به کلاهبرداري از 800 شهروندان کرده اند.

فرمانده انتظامي نکا تصريح کرد: متهمان با تلاش ماموران شهرستان نکا ،شناسايي و دستگير ،بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ عزيزي ارزش کلاهبرداري کشف شده را حدود 450ميليارد ريال اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد : در زمان سرمايه گذاري در هر يک از موسسات مالي و اعتباري با تحقيقات کامل وارد عرصه کار زار شده و ضمن سرمايه گزاري در مراکز اعتباري معتبر و ترجيحا دولتي، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

-----------------------------

دستگيري سارق منزل ومالخر در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارق منزل و مالخر وکشف3فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"احمد اميني" با اعلام اين خبر اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در بخش بلده ماموران انتظامي با اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي و دستگيري يک سارق سابقه دار در مخفيگاهش شدند.

وي از اعتراف متهم دستگير شده به 3فقره سرقت منزل و فروش اموال به يک مالخر حرفه اي خبرداد و گفت : ماموران انتظامي پس از شناسايي مالخر حرفه اي ، با انجام هماهنگي قضايي وي را دستگير دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور، با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-----------------------------

کشف 4 فقره سرقت منزل در سوادکوه 

فرمانده انتطامي شهرستان سوادکوه از دستگيري يک سارق و کشف 4 فقره سرقت منزل خبر داد. 

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "سعيد مهدوي" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهرستان سوادکوه، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 13 زيراب قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده موفق به شناسايي مخفيگاه يک سارق حرفه اي شدند.

سرهنگ مهدوي، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي اين سارق حرفه اي را دستگير و در بازجويي از وي به راز  4 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان سوادکوه پي بردند.

سرهنگ مهدوي در پايان به شهروندان توصيه کرد: ضمن عمل به هشدارهاي پليسي در پيشگيري از سرقت در صورت مشاهده افراد و وسائل نقليه مشکوک مراتب را سريعا از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-----------------------------

دستبند پليس ساري بردستان سارق اماکن خصوصي

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 5 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگذاري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئيات اين خبر گفت : در پي اعلام خبري مبني بر سرقت از يک ساختمان نيمه کاره در ساري، موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 11 اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ،يکي از سارقان سابقه دار را شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري با اشاره به اعتراف متهم به 5 فقره سرقت از اماکن خصوصي ساختمان هاي نيمه کاره افزود: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان هاي نيمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست : با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان هاي درحال ساخت و نيمه کاره ضريب سرقت اموال خود را کاهش دهند.

-----------------------------

ايست پليس "تنکابن" به کاميون حامل 5تن چوب جنگلي قاچاق 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از توقيف خودروي کاميون ولوو حامل 5 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالاي پليس اگاهي در پي کسب خبري مبني بر برداشت غير مجاز چوب از جنگل هاي اين شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با کنترل مسيرهاي کوهستاني يک خودروي کاميون ولوو حامل چوب جنگلي را در يکي از محورهاي روستايي شناسايي و آن را توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي چوب در اين عمليات،خاطر نشان کرد: ماموران در بازديد از خودروي  توقيفي 5 تن چوب جنگلي قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ ديلمي، ارزش چوب هاي مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 200 ميليون ريال عنوان کرد و اظهار داشت : چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

-----------------------------

جويبارآخرين ايستگاه خودروي حامل مواد مخدر

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از توقيف يک خودروي پژو پارس با کشف 4 کيلوگرم مواد مخدر حشيش و دستگيري 2 سوداگر مرگ خبر داد. 

به گزارش خبرگزاري پليس سرهنگ "عبداله اکبري "در  تشريح جزئيات اين خبر ، اظهار داشت : حسب خبر اعلامي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان مبني بر ورود يک خودروي پژو پارس سفيد رنگ حامل مواد مخدر از نوع حشيش از سمت بابلسر به شهرستان جويبار ،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان موضوع را با کنترل مسير به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران با به کار بردن شگردهاي پليسي اقدام به شناسايي خودروي پژو پارس قاچاقچيان کرده و در اقدامي زيرکانه آن را توقيف در بازرسي از آن حدود 4 کيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش که به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بوده را کشف کردند.

سرهنگ اکبري ضمن بيان اينکه در اين ماموريت 2 قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند،ادامه داد:خودروي پژوپارس قاچاقچيان مواد مخدر به پارکينگ انتقال و  متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، مقابله اثربخش با بلاي خانمان سوز اعتياد و مبارزه هدفمند با قاچاقچيان و سوداگران مرگ را مستلزم همت همگاني و احساس مسئوليت جمعي دانست و تصريح کرد: تلفن 110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه قاچاقچيان و سوداگران مرگ است. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار