کد خبر: ۱۱۷۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳ 30 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران گفت:

دوره آموزشی تئاتر تابستانه ویژه فرزندان کارکنان و استادان در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

 

 

برگزاری دوره آموزشی تئاتر تابستانه در دانشگاه مازندران  

سیده زینب تقوی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران در گفت و گو با ایکنا مازندران با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانه و اوقات فراغت فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه مازندران گفت: از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، دوره آموزشی تئاتر ویژه فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه مازندران در ایام اوقات فراغت تابستان 1403 برگزار می شود.
وی افزود: حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی، کارشناس نمایش و دبیر کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی و اساتید دیگر، در این دوره‌های آموزشی به تدریس می پردازد.
تقوی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های بازیگری، نمایش نامه‌نویسی و کارگردانی تئاتر در پردیس دانشگاه مازندران برگزار می شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان پس از گذراندن این دوره‌های آموزشی، گواهینامه معتبر پایان دوره اعطا می شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور دراین دوره‌های آموزشی می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 01135333705 دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاه و تلفن‌همراه 09355123202 - 09192121124 دبیرکانون تئاتر سیاوشان تماس حاصل کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار