کد خبر: ۱۱۷۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۷ 01 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر کل شیلات استان مازندران و رئیس و مدیرعامل اتحادیه ماهیگیران پره استان از آب بندان دو منظوره در شهرستان محمود آباد بازدید کردند.
بر اساس گزارش روابط عمومي اداره کل  شیلات استان  مازندران صبح پنجشنبه ۷تیر ماه ۱۴۰۳ مدیرکل شیلات استان مازندران  باتفاق  مهندس  نوائی  از آب بندان  دو منظوره شهرستان  محموداباد بازدید بعمل آوردند 

 

بازدید مدیر کل شیلات استان مازندران  از آب بندان دو منظوره محمود آباد + تصاویر  


در این بازدید مدیر کل شیلات استان مازندران گفت: در سطح اداره کل شیلات مازندران حدود ۳۹۰۰ واحد آبزی پروری وجود دارد  که سالانه میزان تولید آن بیش از ۱۰۷ هزار تن می باشد که ارزش اقتصادی آن بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان می باشد .
از طرفی در سطح استان مازندران حدود ۳۳۰۰ واحد گرمابی وجود دارد که میزان تولید آن بیش از ۸۵هزار تن بوده که ارزش اقتصادی آن ۹ هزار میلیارد تومان می باشد . که از این ۳۳۰۰واحد گرمابی حدود ۵۳۲ واحد آن آب بندان با مساحتی حدود ۱۲۰۰۰هکتار وبا حجم آبگیری حدود ۲۰۴ میلیون متر مکعب می باشد که سالانه بیش از ۶۰ هزار تن میزان تولید گرمابی از این آب بندان ها میباشد که تعدادی از این آب بندان ها به صورت دو منظوره و تواما به صورت گردشگری و پروش ماهی می باشد .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار