ناظر گمرکات مازندران با بیان صادرات بیش از ۱۲۰ قلم کالا طی سه‌ماهه سالجاری، از گمرکات مازندران به مقصد ۳۷ کشور جهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹ 02 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

آئین اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج مازندران با حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن اجتماعات غدیر برگزار شد.


آسمان مازندران تا چهارشنبه نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و در دامنه و ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پراکنده  همراه است.

نخستین گروه حجاج مازندرانی سرزمین وحی چهارشنبه ۱۳ تیر، از فرودگاه شهدا ساری به میهن بر می‌گردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از افزایش میزان صادرات استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.

پویش با انرژی با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و تشویق مردم به کاهش مصرف خود، راه اندازی شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۴۰ هزار تن انواع کود کشاورزی در استان در سه ماهه نخست سال خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران شرایط جدید دریافت انواع گواهینامه موتورسیکلت را تشریح کرد.

برترین‌های جشنواره سرود فجر بسیج مازندران معرفی شدند.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: سازمان بهزیستی در عرصه پیشگیری و درمان اعتیاد با بهره گیری از آخرین دستاورد‌های علمی و تجربی، تلاش خود را در زمینه کاهش آسیب اعتیاد به کار گرفته است.

محور هراز به منظور عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه در محدود قلابن، تا ساعت ۱۷ امروز دوشنبه مسدود بود.

مدیرکل انتقال خون مازندران : پویش اهدای خون ناجیان هم‌خون از سه‌شنبه ۱۲ تیر همزمان با روز خانواده با هدف ترویج فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون آغاز می شود و تا ۹ مرداد ، ادامه دارد.

محور ساری- خزر آباد به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت تا ۲۰ شهریور بصورت مقطعی مسدود است.

مدیرکل آموزش‌های همگانی معاونت آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر: مسافران از استان‌های مرکزی و بدون دریا که کمتر از شنا کردن می دانند، بیشتر دچار غرق‌شدگی می‌شوند.

معاون هنری و سینمایی مازندران گفت: برای نخستین بار رقابت‌های قهرمانی آموزشگاه‌های کشور تحت‌ عنوان «المپیاد ملی آموزش هنر» در مازندران برگزار می‌شود.

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، سارقان به عنف در محمود آباد که با خوراندن مواد بیهوش کننده اقدام به سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان جمهوری اسلامی ایران که در شهر سرخ رود آغاز شد تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیر در سرخرود و کرج برگزار می‌شود.

مدیر کل شیلات استان مازندران و رئیس و مدیرعامل اتحادیه ماهیگیران پره استان از آب بندان دو منظوره در شهرستان محمود آباد بازدید کردند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار