در ريشه کن کردن اين معضل اجتماعي که زمينه ساز انواع ناهنجاري اجتماعي است با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .
کد خبر: ۱۱۷۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ 04 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 14/04/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

کشف 172 کيلو ترياک در سوادکوه

سردارمفخمي، فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف 172 کيلو ترياک در اقدام اطلاعاتي و عملياتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در محور زيراب شهرستان سوادکوه خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردارحسن مفخمي شهرستاني درباره جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبري مبني بر حمل و جابجايي مواد مخدر توسط قاچاقچيان مواد مخدر از يکي از استان هاي جنوبي کشور به سمت استان گلستان از طريق محورهاي مواصلاتي استان مازندران، موضوع در دستورکار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، با همکاري هاي اطلاعاتي ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه، قاچاقچيان که قصد انتقال مواد مخدر با 2 خودروي سواري را داشتند، در محور زيراب شهرستان سوادکوه شناسايي شدند .

سردار مفخمي در ادامه اظهار داشت: متهمان که خود را در تور اطلاعاتي ماموران گرفتار ديده بودند با ايجاد حرکات نمايشي و ايجاد رعب و وحشت براي خودروهاي عبوري قصد داشتند از محل متواري شوند که در اقدامي عملياتي از سوي ماموران زمينگير شدند .

اين مقام انتظامي از کشف 172 کيلو مواد مخدر ترياک از خودروي حامل مواد مخدر در اين عمليات خبر داد و اظهار داشت: در اين عمليات 3 قاچاقچي مواد مخدر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .   

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه با اشاره به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر بر فرد، خانواده و جامعه، با بيان اين موضوع که قاچاقچيان مواد مخدر همواره با مقاصد سودجويانه قصد فروپاشي خانواده ها را دارند، نقش مشارکت هاي مردمي در کنار اقدامات عملياتي پليس براي مبارزه با سوداگران مرگ را اثر گذار دانست و از مردم خواست: در ريشه کن کردن اين معضل اجتماعي که زمينه ساز انواع ناهنجاري اجتماعي است با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

-------------------------------------

آمادگي کامل پليس براي تامين نظم و امنيت مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري// استمرار خدمات رساني پليس به شهروندان

سردارمفخمي، فرمانده انتظامي استان مازندران از آمادگي کامل اين فرماندهي براي تامين نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوري در سطح استان در روز جمعه 15 تيرماه خبر داد . 

به گزارش خبرگزاري پليس؛ سردار "حسن مفخمي شهرستاني" با اعلام اين خبر، گفت: اين فرماندهي با اتخاذ تدابير و تمهيدات ويژه در سه مرحله قبل، حين و بعد از انتخابات، اقدامات لازم براي تامين نظم و امنيت دور دوم انتخابات رياست جمهوري در 15 تير ماه را در دستور کار قرار داده است.

وي از آمادگي کامل پليس مازندران براي برقراري نظم وامنيت 3 هزار و 228 صندوق اخذ راي در سطح استان خبر داد و افزود: از مجموعه صندوق هاي اخذ راي 60 درصد توسط ماموران انتظامي و 40 درصد توسط برادران سپاه کربلاي استان محافظت خواهد شد که جا دارد از مجموعه همه اين عزيزان تقدير و تشکر ويژه داشته باشم.

سردار مفخمي همچنين از حفاظت و حراست از محل هاي تجميع صندوق هاي اخذ راي در فرمانداري ها و بخشداري هاي سطح استان حين و بعد از برگزاري انتخابات خبر داد.  

وي با اشاره به اينکه براي تامين امنيت مکان هاي تجمع افراد در جهت حضور حداکثري و افزايش مشارکت انتخاباتي حين برگزاري انتخابات تمهيدات لازم انديشيده شده، افزود: با عنايت به تعطيلات آخرهفته و حضور مسافران و گردشگران در محورهاي مواصلاتي ، تفرجگاه ها و سواحل دريا، پيش بيني هاي لازم براي تامين نظم و امنيت انتظامي و ترافيکي در اين مناطق نيز در دستور کار قرار دارد.  

فرمانده انتظامي استان مازندران، اظهار کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، تامين نظم و امنيت پس از برگزاري انتخابات است که پليس با تدابير و تمهيدات ويژه براي مديريت هيجانات انتخاباتي نسبت به کنترل معابرعمومي و امنيت ترافيکي اقدامات لازم را در دستور کار خود دارد.

وي از وفاق و همدلي همه دستگاه هاي امنيتي و انتظامي استان در برقراري نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوري خبر داد و ابراز اميدواري کرد: بحمدالله اشراف کامل نسبت به همه موضوعات امنيتي، انتظامي و ترافيکي درسطح استان وجود دارد و اين انتخابات به ياري خداوند و همکاري خوب مردم ولايتمدار استان با فرزندان خود در مجموعه انتظامي در امنيت کامل برگزار خواهد شد. 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار