دبیر شورای هماهنگی بانک‌های مازندران از پرداخت 12 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به محرومان و افراد بی‌بضاعت استان در دو سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 07 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از ساری، هیبت‌الله ویسی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی مازندران، اظهار داشت: فعالیت مالی و پولی بانک‌ها منوط به  امنیت و حضور نیروی انتظامی است.
وی افزود: بانک ملی مازندران دارای 150 شعبه  فعال، 60 گیشه و باجه بانک و دو هزار کارمند است.
مدیر امور شعب بانک ملی مازندران تصریح کرد: برای کمک به  اقشار ضعیف جامعه امسال دو هزار و 400 شغل پایدار برای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ع) و بهزیستی ایجاد شده است.
ویسی بیان داشت: 12 هزار وام  قرض الحسنه به  درخواست‌کنندگان پرداخت شد. در بخش صنعت و اقتصاد مقاومتی طبق فرمایشات مقام  معظم  رهبری، بانک ملی در سال گذشته برای 40 طرح نیمه‌تمام دو هزار و 300 میلیارد تومان اختصاص داده که  بخش عمده ای از این  طرح‌ها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
وی تصریح کرد: دو هزار و 500 میلیارد تومان وام‌های معوقه برای حفظ اشتغال استمهال شد.
مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: برای اینکه بتوانیم چیز خوب را در جامعه نهادینه کنیم باید تجلیل و تکریم نیز در آن کار دخیل باشد.
علی شادمان گفت: برای فرهنگ‌سازی و رعایت  قوانین باید تلقین، تکرار و تمجید را در دستور کار خود قرار دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
وی افزود: اگر نیروی انتظامی بتواند با برگزاری این برنامه‌ها از افرادی‌که به قانون احترام می‌گذارند و قوانین را رعایت می‌کنند تجلیل کند این  بهترین راه فرهنگ‌سازی میان کودکان و نوجونان جامعه می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: در کنار خانواده، مدرسه و نهادهای حاکمیتی امروزه  فضاهای مجازی تاثیر شگرفی بر روی افراد جامعه در پذیرش و یا عدم  پذیرش مطلب و عنوان‌های خاص را دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار