پاکسازی نقاط جرم خیز مازندران

کد خبر: ۱۱۱۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸ 20 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده با رویکرد محله محور در مناطق حاشیه نشین به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان‌های استان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت، یک طرح ۲۴ ساعته تحت عنوان طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده را با رویکرد محله محور در مناطق حاشیه نشین در سطح استان اجرا کردند.

وی در ادامه گفت: در این طرح که با حداکثر توان انسانی و بهره‌مندی از امکانات کوپ ها اجرا شد ۴۲ معتاد متجاهر، ۲۶ خرده فروش مواد مخدر، ۵۸ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و کشف ۵۳ فقره سرقت افزود: ۱۹۷ نفر محکومین متواری و تحت تعقیب نیز توسط کوپ های استان دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری با تاکید بر تداوم اجرای اینگونه طرح‌ها خاطرنشان کرد: به منظور تداوم امنیت پایدار و رضایتمندی مردم پلیس با تمام توان آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی در سطح جامعه است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار