اداره کل هواشناسی مازندران خبر داد:
بارندگی از سمت گیلان آغاز شده و حوالی ساعت چهار صبح امروز مناطق ِ غربی مازندران را تحت تأثیر قرار داده است
کد خبر: ۱۱۷۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ 27 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اداره کل هواشناسی مازندران از احتمال جاری شدن سیل در مازندران خبر داد و اظهار داشت که مردم مراقب باشند

بر اساس این گزارش ، کارشناس هواشناسی مازندران: با توجه به شدت بارندگی‌ها برای امروز و فردا، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و وقوع سیلاب، صاعقه و ریزش سنگ در جاده‌ها و محور‌های کوهستانی وجود دارد.

تاکامی به مردم و مسافران توصیه کرد: در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اسکان نکنند؛ کوهنوردان از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند و دامدادران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.

دریا از امشب مواج و طوفانی می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : بارندگی شدید و تندباد صبح امروز پنجشنبه سبب انسداد راه ها در نقاط برخی از نقاط روستایی و آب بردگی تعدادی از دام ها در ِخطه غربی این استان شد.

حسینعلی محمدی شیرکلایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : از آنجایی که بیشترین بارندگی طبق گزارش هواشناسی با ثبت ۵۶ میلی متر در ارتفاعات رامسر به ویژه " دالخانی" و " اشکورات" رامسر داشتیم سبب انسداد راه ها و آب بردگی تعداد ۱۶ راس دام شده است.

این مسوول استانی اضافه کرد : افزون بر آن آنچه گزارش شده راه های روستایی " دلیر " و " ناتر" بخش مرزن آباد هم به خاطر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : بارندگی از سمت گیلان آغاز شده و حوالی ساعت چهار صبح امروز مناطق ِ غربی مازندران را تحت تأثیر قرار داده است.

محمدی شیرکلایی اتصریح کرد : همچنان بارندگی در نقاط جلگه ای ساحلی را داریم بنابراین بیشتر شاهد آبگرفتگی معایر و خیابان ها خواهیم بود و طبق پیش بینی ها بارندگی تا به میزان حدود ۹۰ میلی متر هم خواهد رسید.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار