شبکه ارتباطی مخابرات مازندران در پی بارندگی‌های اخیر پایدار است
کد خبر: ۱۱۷۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ 27 June 2024

مهدی رفیعی:به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران، مهندس نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران با اشاره به بارش‌های سیل‌آسای روزهای اخیر و هشدارهای هواشناسی ، اظهار داشت: شبکه ارتباطی مخابرات مازندران در مناطق سیل‌زده استان ، پایدار و با هماهنگی بین بخش‌های فنی و پشتیبانی ، ارتباطات ثابت ، دیتا و سیار ، به‌صورت عادی برقرار است .

وی ادامه داد :با توجه به اعلام هشدار قرمز هواشناسی و تلاش شبانه‌روزی همکاران ، با اعمال تمهیدات لازم برای رفع اختلال در استان مازندران تیم‌های فنی ، پشتیبانی و نگهداری مخابرات در آماده‌باش کامل قرار گرفتند .

مهندس نوروزی خاطر نشان کرد :با توجه به وقوع بارندگی های شدید در روزهای اخیر و وارد شدن آسیب‌هایی به برخی از خطوط ارتباطی ، با تلاش پرسنل فنی مخابرات مازندران ، ارتباطات در وضعیت پایدار و نرمال میباشد .

مدیرمخابرات منطقه مازندران ادامه داد :
با توجه به ضرورت پایداری ارتباط مخابراتی در مواقع حساس و بحرانی و با در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین در زمان‌های بحرانی ، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این حوزه ، وضعیت ارتباطات مخابراتی مناطق سیل‌زده پایدار است .

وی تصریح کرد : کادر فنی مخابرات استان برای رفع خرابی احتمالی شبکه فیبر نوری و انتقال ، با توجه به فاصله جغرافیایی شهر‌های استان به‌منظور واکنش سریع و بهنگام ، و تأمین و آماده سازی دیزل‌ژنراتور‌های سیار و موتور‌های برق ، با هدف استمرار فعالیت مراکز مخابراتی و سایت‌های همراه اول در شرایط قطعی برق ، و همچنین سناریو های توزیع دیزل ژنراتور ها و BTS های سیار و تأمین پمپ‌های تخلیه آب در مواقع ضروری نیز در دستور کار معاونت های مربوطه قرار گرفت .

در پایان مهندس نوروزي اطمینان داد با وجود نیروهای کارآمد ، متعهد و جهادگران عرصه ارتباطات در منطقه مازندران پایداری کامل شبکه برقرار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار